Slide show

thumbnail



SEO
  • Online directory: Καταχωρήσεις σε Καταλόγους
    Για μια επιτυχημένη διαδικτυακή παρουσία δεν είναι αρκετό ένα όμορφο website ή ένα πολύ καλό προϊόν. Χρειάζεται μια ολοκληρωμένη στρατηγική marketing για την προώθηση του δικτυακού σας τόπου.  Καταχωρήσεις Σε Καταλόγους - Online directory Γιατί καταχορείσται σε αυτούς τους καταλόγους ??? To κάνετε για να αποκτήσετε link από άλλα sites που να δείχνουν...
  • Όλες οι επιχειρήσεις έχουν ιστοσελίδα αλλά γιατί το 95% από αυτές έχουν χαμηλή επισκεψιμότητα ??
    Μήπως έχετε ιστοσελίδα για την επιχείρηση σας αλλά δεν την επισκέπτεται κανένας , μην ανησυχείτε αυτό συμβαίνει στο 95% των ιστοσελίδων , Η μήπως πρέπει να ανησυχείτε ??? **Ο σωστός σχεδιασμός S.E.O Τι είναι η Μηχανές αναζήτησης και το S.E.O (Search engine optimization) 6.1 Τι είναι η Μηχανές αναζήτησης Καθημερινά, εκατομμύρια άνθρωποι πραγματοποιούν αναζητήσεις στο διαδίκτυο...
  • Submit Your Side - ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ η Καταχώρηση της σελίδας σας σε μηχανές αναζήτησης
    Οκ beafore do that make sure your website is Speed optimizedSEO optimized Backlinks OptimizedMobile devises OptimizedSubmit your URL through Google Search Console's URL Inspection ToolSign in to your Google Search Console account (opens in a new tab).Select a property.Copy the URL you want to submit.Paste the URL into the upper part of the...
  • Υπάρχου πολύ περισσότερα να κανετε για την επιχείρησή σας απο τα σκρολάρετε με τις ώρες στην οθόνη του Facebook
    ΑΜΕΣΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣΓράψτε περιεχόμενο , φτιάξτε blog, γράψτε άρθραΟλοι λένε οτι το περιεχόμενό σας είναι, προφανώς, ένα από τα πιο σημαντικά μέρη του ιστοτόπου σας. το να κοινοποιήσετε periex;omeno άλλου στο facebok δεν σας κάνει αρθρογράφο αλλά κοινοποιητή.Το μακρύ και ενημερωτικό περιεχόμενο παίρνει περισσότερες μετοχές των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης και κερδίζει backlinks από πιο...
  • Τι είναι το conversion rate ή το ποσοστό μετατροπών και πώς συνδικάζεται με το SEO
    To  conversion rate είναι το κλάσμα των ατόμων που επισκέπτονται το site σας στον αριθμητή διαιρώντας το με τον αριθμό που γίνονται πελάτες και αγοράζουν από σας μια υπηρεσία ή ένα προϊόν..Αυτό το ποσοστό είναι το ποσοστό μετατροπών και βγαίνει σε επί τοις εκατό 100 που σημαίνει ότι άμα μπουν 100 άτομα στο site μας και αγοράσει ο ένας, τότε έχουμε ποσοστό μετατροπών 1%.Πως μετράμε το...
  • Βοηθήστε τους χρήστες να βρίσκουν το ιστολόγιό σας στις μηχανές αναζήτησης
    Μπορείτε να διευκολύνετε τους χρήστες να βρίσκουν το ιστολόγιό σας σε μηχανές αναζήτησης, όπως το Google και το Bing, κάνοντας τα εξής:Καταχωρίστε το ιστολόγιο σε μηχανές αναζήτησης.Χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά σε ολόκληρο τον ιστότοπό σας, για να εμφανίζεται υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης.Καταχώριση του ιστολογίου σε μηχανές αναζήτησηςΓια να μπορούν οι μηχανές αναζήτησης να βρίσκουν...
  • Πως να κάνετε το website σας φορτώνει γρήγορα για καλύτερο SEO και επισκεψιμότητα
    Η ταχύτητα φόρτωσης μια ιστοσελίδας είναι ένας πάρα πολύ βασικός παράγοντας SEO που επηρεάζει άμεσα αλλά και έμμεσα την κατάταξη μιας ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης, αλλά και το ποσοστό μετατροπών, δηλαδή το πόσες πωλήσεις θα κάνετε. Ο χρόνος φόρτωσης σύμφωνα με την Amazon.com για να έχετε το μέγιστο των μετατροπών και πωλήσεων που μπορεί να κάνει η ιστοσελίδα σας είναι περίπου 2...
  • Wordpress and Woocomerce Optimization Guide - Συμβουλές για Γρηγορότερο ηλεκτρονικό κατάστημα και καλύτερη κατάταξη SEO
     Είτε αναμένετε αύξηση της επισκεψιμότητας για τις διακοπές (αλλιώς γνωστό ως Q4) είτε θέλετε απλώς να βελτιώσετε την απόδοση του ιστότοπου σας, αυτό το ebook θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε τον ιστότοπο σας ηλεκτρονικού εμπορίου. Θα καλύψουμε μερικά από τα βασικά, θα σας δώσουμε κόλπα για να επιτύχετε σχεδόν τέλεια απόδοση και Συμβουλές για τους ιστότοπους και ηλεκτρονικά καταστήματα με...
  • SEO and Trafic: The Ultimate Checklist
    SEO: ON-PAGE SEO CHECKLIST 1. Have a Unique Domain Name To Create a Brand It is advisable to have unique, undefined domain names for websites, as observed in case of big brands like Quicksprout and Backlinko. 2. Country TLD Extension Country TLD extension (.in, co.uk), is useful if you want to rank higher in a specific country, as it helps you to boost your local search ranking, but it...
  • Τα βασικά βήματα για ένα ταχύτερο WordPress
    Πρώτα απ όλα κάντε ένα backup  ιστοσελίδας σας.Η ταχύτητα φόρτωσης μιας ιστοσελίδας είναι ιδιαίτερα σημαντική, τόσο για να κρατάει τους επισκέπτες ευχαριστημένους, όσο και για να έχει καλή κατάταξή στις μηχανές αναζήτησης.Σύμφωνα με αυτή την έρευνα το 40% των επισκεπτών, εγκαταλείπει μια σελίδα εάν κάνει περισσότερα από 3 δευτερόλεπτα για να φορτώσει. Σαράντα τοις εκατό;; Όπα, για...
  • Τι είναι το search engine submit και πως μπορεί να βοηθήσει αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σας
    Με αυτή την ενέργεια κάνετε ορατό το webside σας σε μια λίστα μηχανών αναζήτησης η κατάταξη σας στις αναζητήσεις δεν εξαρτάται από αυτό αλλά είναι μια καλή αρχή,πρέπει ΠΡΟΣΟΧΗ !!! να έχει προηγηθεί το SEO (search engines optimization) στο webside σας έτσι ώστε οι μηχανές να βρίσκουν εύκολα αυτό που θέλουν με τον βέλτιστο τρόπο και με τις βέλτιστες λέξεις κλειδιά keywords και Meta...
  • How to make best SEO for your WordPress website?
    Below you can find guide with list of essential tips and tricks from highly experienced SEO expert from ThemeMotive team. It is based on over 15-years of experience and includes best practices that allows you to be proficient in search engine optimization for WordPressUse best practices from this tutorial, make your website SEO friendly, boost search engines rankings and number of fully satisfied...
  • SEO: Meta Tags και Open Graph Tags είναι αρκετά για να αυξήστε την επισκεψιμότητα του Webside και του Blog σας ?
    Γιατί πρέπει να βάζουμε το SEO τρίτο σε προτεραιότητα και όχι πρώτο όπως όλοι ?? Παρακολουθώντας το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ψηφιακού marketing της Google καταλάβαμε αυτό που περιγράφεται στο παραπάνω video: δηλαδή τα εξής Θέλετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στο Website και blog σας, τρία πράγματα για αρχή και ξεκίνημα: 1) Ποιοτικό περιεχόμενο 2) Γρήγορη Ιστοσελίδα αλλά...
  • Πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από άλλους ιστότοπους
    Τα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης, δεν επηρεάζονται μόνο από όσα κάνετε εσείς για το site σας αλλά και από τι κάνουν άλλα site για εσάς. Σε αυτό το βίντεο, θα μοιραστούμε μαζί σας χρήσιμα μυστικά για τη βελτιστοποίηση της εμφάνισής σας στις μηχανές αναζήτησης μέσω άλλων site. Να δύο τρόποι να ανέβετε στην κατάταξη: Πρώτον, αν άλλα site σας προτείνουν με links και γι’αυτό πρέπει να...
  • Φτιάξτε μια ιστοσελίδα φιλική προς τις μηχανές αναζήτησης
    Σε αυτήν την ενότητα θα δούμε όλες τις δυνατότητες που μας προσφέρει η αναζήτηση. Θα ξεκινήσουμε με εύκολους τρόπους που θα βοηθήσουν τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν καλύτερα και πιο γρήγορα το περιεχόμενο των σελίδων σας, άρα και να σας εμφανίζουν συχνότερα. Ας υποθέσουμε ότι έχετε ένα αγροτουριστικό κατάλυμα που ονομάζεται "Αγροτουρισμός στην Πελοπόννησο"  Υπάρχουν αρκετά...
  • Θέστε ρεαλιστικούς στόχους SEO
    Μήπως η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης σάς φαίνεται λίγο πολύπλοκη; Για να διεκολυνθείτε, βάζετε σαφείς στόχους και στη συνέχεια, μετράτε την πρόοδό σας βήμα-βήμα. Σε αυτό το βίντεο, θα συζητήσουμε γιατί είναι σημαντικοί οι στόχοι, θα εξετάσουμε πώς να ορίζετε την επιτυχία, πώς να την μετράτε και ποια εργαλεία βοηθάνε. Έτσι θα ξέρετε τι από αυτά που δοκιμάσατε πέτυχε και τι όχι, ώστε να...
  • Πώς να επιλέγετε λέξεις-κλειδιά
    Σε αυτό το βίντεο, θα συζητήσουμε τι πρέπει να προσέχετε όταν επιλέγετε λέξεις-κλειδιά για να κάνετε Search Engine Optimisation. Οι κατάλληλες λέξεις-κλειδιά είναι το άλφα και το ωμέγα για τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης. Ας δούμε ένα παράδειγμα: Ας υποθέσουμε ότι κάποιος ψάχνει για αγροτουριστικές δραστηριότητες. Τι μπορεί να γράψει στην αναζήτηση; “Αγροτουρισμός”? Ζωή σε αγρόκτημα?...
  • Η διαδικασία του SEO
    Σε αυτό το βίντεο, θα εξηγήσουμε γιατί το Search Engine Optimisation είναι μια συνεχής διαδικασία και θα σας δείξουμε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να επιτύχετε τους στόχους σας. Πώς θα ανακαλύψετε ποιες λέξεις και φράσεις χρησιμοποιούν οι χρήστες και πώς θα βελτιώσετε το περιεχόμενο του site σας. Δεν υπάρχει σύντομος δρόμος για να κάνετε Search Engine Optimisation. Xρειάζεται να...
  • Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO)
    Καθημερινά, εκατομμύρια άνθρωποι πραγματοποιούν αναζητήσεις στο διαδίκτυο για τα πάντα, από αεροπορικά εισιτήρια μέχρι ζωολογικούς κήπους. Βλέπετε εδώ τις εκατομμύρια ευκαιρίες για να βρείτε νέους πελάτες; Πώς όμως θα αδράξετε αυτές τις ευκαιρίες για να βελτιώσετε την επίδοσή σας στις μηχανές αναζήτησης; Στην ενότητα αυτή θα δούμε αναλυτικά πώς δουλεύει το Search Engine Optimization...
  • SEO : Πότε μια λέξη-κλειδί θεωρείται επιτυχημένη
    Συνεχίζουμε να ανακαλύπτουμε το Search Engine Marketing. Το βίντεο αυτό θα μας εξηγήσει τι χαρακτηρίζει "καλή" μια λέξη-κλειδί. Ας δούμε τους τρεις σημαντικούς παράγοντες: τη συνάφεια, την επισκεψιμότητα και τον ανταγωνισμό. Στο SEM , πληρώνετε κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας. Προφανώς, λοιπόν, θέλετε να εξασφαλίσετε ότι τα λεφτά σας πιάνουν τόπο. Ας υποθέσουμε...
  • SEO: Meta tags the ultimate Setup
    Meta Tags Setting In this template there are some meta tags that requires your attention. You can edit the meta tags with your info. So, lets's start, this tutorial is for the Google blogger Platfor All Istogrami Templates inclute the SEO code below and now we show you how to update this code with your informations To edit the Meta tags in this theme follow the below steps: On your blogger...
  • Κατακτήστε τον κόσμο με τη βοήθεια του SEO
    Σε αυτό το βίντεο, θα μάθουμε χρήσιμες στρατηγικές βελτιστοποίησης στις μηχανές αναζήτησης για να προσεγγίσετε πελάτες από το εξωτερικό.  Αν οι πελάτες σας προέρχονται από διαφορετικές χώρες και μιλούν διαφορετικές γλώσσες, τότε πρέπει να προσαρμόσετε ανάλογα και την στρατηγική σας.  Πώς;  Μεταφράζοντας το site σας, προσαρμόζοντας το στις διάφορες αγορές και στοχεύοντας σε...
  • Free ebooks to read to improve your SEO and your online Strategy
    Δωρεάν βιβλίο - Free book Marketing SEO: Search Engine Optimization gathers a wide field of knowledge that need to be maintained. Actually, search engine updates are occuring several times a year and that’s why facts you took for granted can evolve with time. It exists many free ebooks to stay up to date with SEO but not all of them are equal. Also, if you are a beginner, it...
  • SEO Character Counter
    Title and description are the main component of post and play great role in SEO. Google always prefer long tail keywords but within limit of words. Google always prefer through titles which have maximum matched keywords according to searched by user. But don't means that use excess number of keywords in post title because it have bad impact on SEO. Lengthy titles are not...
  • Η σημασία ενός καλού πλάνου SEO (Search Engine Optimization)
    Θα εξετάσουμε βήμα προς βήμα πώς να δημιουργήσετε ένα αποδοτικό πλάνο Search Engine Optimization. Πάμε πάλι στο παράδειγμα του αγροτουρισμού; Έχετε μια νέα παρτίδα βιολογικού ελαιόλαδου και θέλετε να το γνωστοποιήσετε.  Το πρώτο βήμα είναι να βρείτε τις λέξεις-κλειδιά, δηλαδή τι αναζητούν οι πιθανοί πελάτες. Πέρα από το αυτονόητο “βιολογικά προϊόντα” ψάξτε για οτιδήποτε μοιάζει...
Social Media
  • Video promo example - using digital actors and digital voice
    We invite some friends to talk about istogrami, a dozen close friends, nothing special 🤣
  • T-shirts video promo example
     No, we did not print T-shirts with Maria Irini, and we did not invite models from America for Όχι δεν τυπώσαμε μπλουζάκια με τη Μαρια Ειρήνη, και Δεν καλέσαμε μοντέλα απο την αμερική για βιντεοσκόπηση είναι όλα ψηφιακά.✌
  • Πως Να Προωθήσω το Κανάλι μου στο YouTube - Πως να παρεις views στο youtube - Make Video Greece
     Πως Να Προωθήσω το Κανάλι μου και τα Βιντεο μου στο YouTube και πως να ανεβασεις τα views στο youtube. Στο σημερινό επεισόδιο θα δείς σε 7 βήματα πως να προωθήσεις τα βίντεο σου. Οταν ανεβάζεις ενα βίντεο στο κανάλι σου στο YouTube οι πρώτες 24 ώρες ειναι οι πιο σημαντικές για να προωθήσεις τα βίντεο σου. Εκμεταλλεύσου αυτό το χρονικό διάστημα με τον καλύτερο τρόπο. ητφηφη
  • Είναι λάθος να προοθείτε την επιχείρησης σας μόνο από το facebook ? Κορυφαίες εναλλακτικές.
    Μήπως Είναι λάθος να προωθείτε την επιχείρησης σας μόνο από facebook1) Μήπως το 50% των υποψηφίων εν δυνάμη πελατών σας δεν έχουν λογαριασμό facebook ?2) Μήπως Τα πάντα στο facebook είναι sort timeline δηλαδή δημοσιεύσεις με ζωή 3-24 ώρες και μετρά χάνονται , γιατί δημιουργείται νέο περιεχόμενο και οπ αλγόριθμοι της facebook προωθούν αυτό...
  • 11 κορυφαίες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης για να προβάλετε την επιχείρηση σας
    Ένα κοινωνικό δίκτυο είναι μια κοινωνική δομή που αποτελείται από ένα σύνολο παραγόντων, όπως άτομα ή οργανισμούς. Στο διαδίκτυο, τα κοινωνικά δίκτυα είναι μία πλατφόρμα που συντηρείται για την δημιουργία κοινωνικών σχέσεων μεταξύ των ανθρώπων, που συνήθως αποτελούν ενεργά μέλη του κοινωνικού δικτύου, με κοινά ενδιαφέροντα ή δραστηριότητες.Οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης είναι οργανωμένες...
  • Τι είναι το cinematic logo και ποια η διαφορά του από το απλό logo
    Τι είναι το cinematic logo και ποια η διαφορά του από το απλό logo: To Cinematic Logo είναι ένα βίντεο με το λογότυπο της επιχείρησής σας, το οποίο μπορεί να μπει στην αρχή ή το τέλος ενός promo video ( βίντεο προώθησης, διαφημιστικού video) ή ακόμα και να γίνει μίξη με το promo video Cinematic Logo example (mixed style) Cinematic Logo example (mixed style) Το Cinematic...
  • Η παρουσία σας στα social media
    Μπορεί να έχετε διπλή παρουσία κάπου, ως άτομο και ως επιχείρηση. Για παράδειγμα, μπορεί να έχετε έναν προσωπικό λογαριασμό στο Facebook και να μοιράζεστε πράγματα με τους φίλους και την οικογένειά σας. H πλατφόρμα του Facebook όμως, προσφέρει, και σελίδες ειδικά σχεδιασμένες για επιχειρήσεις. Προτού εγγραφείτε, ελέγξτε αν το δίκτυο στο οποίο θέλετε να συμμετάσχετε κάνει διαχωρισμό μεταξύ...
  • Βασικές αρχές για την προώθηση της επιχείρησης σας στα social media
    Τα social media είναι πλέον μέρος της καθημερινότητάς μας και άρα μεγάλη ευκαιρία για κάθε επιχείρηση. Παρέχουν τη δυνατότητα σε εκατομμύρια χρήστες να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους και να μοιράζονται εμπειρίες, εικόνες, βίντεο και πληροφορίες κάθε μέρα. Για εσάς είναι μια πλατφόρμα που σας δίνει τη δυνατότητα να μιλάτε με υπάρχοντες πελάτες και μελλοντικούς πελάτες, να μοιράζεστε περιεχόμενο,...
  • Online Strategy: Oρίστε στόχους στα social media
    ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΤΟΠΙΚΑ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ME FACEBOOK G+ TWETER κ.τ.λ 4.1 Εισαγωγή στα social media Τα social media προσφέρουν πολλές ευκαιρίες, αλλά για να είστε σίγουροι ότι τα χρησιμοποιείτε αποτελεσματικά θα πρέπει πρώτα να θέσετε τους στόχους σας. Υπάρχουν πολλά social media και πολλοί τρόποι να τα χρησιμοποιήσετε, για να επιτύχετε αυτά που θέλετε για την επιχείρησή σας. Προτού, όμως,...
  • Εκμεταλλευτείτε τη δύναμη του video
    5.1 Η ανοδική πορεία του video σαν μέσου διαφήμισης Στην εποχή μας, τα βίντεο αποτελούν ένα ζωντανό και δημοφιλές κομμάτι της εμπειρίας στο διαδίκτυο. Η σύνδεση με πελάτες μέσω αυτού του ευέλικτου μέσου μπορεί να δημιουργήσει πολύτιμες ευκαιρίες διαφήμισης Δισεκατομμύρια άνθρωποι βλέπουν κάθε μέρα video στο ίντερνετ. Και καθώς τα βίντεο γίνονται καλύτερα και πιο εντυπωσιακά,...
  • Καμπάνιες social media για κινητά
    Τα social media είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προωθήσετε την επιχείρησή σας. Μπορούν να σας βοηθήσουν να επιτύχετε πολλούς στόχους. Aπό τo να αποκτήσετε πιστούς φίλους, έως να αυξήσετε τις πωλήσεις στο site σας. Κι ακόμα να αποκτήσετε πολύτιμες πληροφορίες για τα ενδιαφέροντα των πελατών σας. Σε αυτό το βίντεο θα δούμε πώς να φτιάξετε μια καμπάνια για social media σε κινητά, πώς θα...
  • Αποφύγετε τις παγίδες στα social media
    Tο βίντεο θα σας αποκαλύψει μερικές παγίδες που πρέπει να προσέξετε. Παραδείγματος χάρη: Nα αποφεύγετε τα βαρετά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα πωλήσεων. Nα μην αμελείτε να αναρτάτε συχνά νέα σας. Ή και το αντίθετο: Mην βομβαρδίζετε το κοινό σας με υπερβολικά πολλές αναρτήσεις. Είστε έτοιμοι να δούμε ορισμένα από αυτά τα σφάλματα; Κανόνας πρώτος: Τα social media δεν αφορούν αποκλειστικά...
  • Η επιτυχία μετριέται και στα social media
    Σας ενδιαφέρει να παρακολουθείτε τα αποτελέσματα των ενεργειών σας στα social media; Σε αυτό το βίντεο, θα δούμε τον τρόπο, με τον οποίο τα εργαλεία Analytics μπορούν να σας βοηθήσουν. Πώς? Πρώτον, ελέγχοντας πόσο απέδωσε κάθε καμπάνια σας και δεύτερον, κατανοώντας λίγο καλύτερα τους πελάτες σας. Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι το κατάστημα vintage έχει δημιουργήσει λογαριασμούς σε πολύ γνωστά...
  • Διαφήμιση στα social media
    Σε προηγούμενο βίντεο είδαμε πως μπορείτε να σχεδιάσετε ένα αποτελεσματικό πλάνο στα social media. Βέβαια οι περισσότεροι από εσάς θα σκέφτεστε: ‘’δεν υπάρχει και κάτι άλλο; Κάτι παραπάνω που μπορώ να κάνω;’’ Bεβαίως και μπορείτε! Βλέπετε, πολλά social media προσφέρουν και πληρωμένες διαφημίσεις, ώστε να στοχεύετε πολύ συγκεκριμένα είδη κοινού, που σας αφορούν. Ας δούμε πώς γίνεται αυτό....
  • Online Strategy: Έχετε μακροπρόθεσμο σχέδιο για τα social media ?
    Τα social media δεν είναι απλά ένας τόπος συνάντησης και επικοινωνίας με φίλους. Είναι και ένα πολύ σημαντικό εργαλείο για την προβολή κάθε επιχείρησης! Θέλει πολλή και σοβαρή δουλειά! Για αυτό και χρειάζεστε ένα καλό πλάνο!  Ας μην καθυστερούμε όμως. Θεωρείτε ότι είναι εύκολο να έχετε τα πάντα ενημερωμένα; Να απαντάτε και να αλληλεπιδράτε με όσους επικοινωνούν μαζί σας; Nα...
  • Ποια social media είναι κατάλληλα για τη δική σας επιχείρηση
    Channel SimplyDigital.grThe Original video is down MLc8qgb2XUE Αρχικά θα τα ταξινομήσουμε σε κατηγορίες. Ας ξεκινήσουμε με ορισμένα από τα μεγαλύτερα social media. Για παράδειγμα, το Facebook, το Twitter, το Google+ και το LinkedIn. Γνωρίζετε ότι μόνο το Facebook έχει περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο χρήστες ανά την υφήλιο; Αυτό σημαίνει ότι είναι πολύ πιθανό οι υπάρχοντες και οι...
  • Τοπική διαφήμιση με τη βοήθεια των ψηφιακών μέσων
    Το ίντερνετ έχει αλλάξει ριζικά και τον τρόπο που έρχονται σε επαφή, αγοραστές και πωλητές. Ο τηλεφωνικός κατάλογος έχει πλέον αντικατασταθεί από μηχανές αναζήτησης, διαδικτυακούς καταλόγους και social media. Τα ψηφιακά αυτά μέσα αποδεικνύονται εξαιρετικά χρήσιμα αν θέλετε να απευθυνθείτε σε πελάτες που βρίσκονται σε κοντινή απόσταση από την επιχείρησή σας. Γιατί η διαφήμιση σε τοπικό...
  • SEO Traffic: Πως να αυξήσετε τις επισκέψεις στο blog και την ιστοσελίδα σας
    Το να φτιάξετε ποιοτικό περιεχόμενο μόνο, δεν θα σας φέρει το πολύτιμο traffic στο blog ή στο site σας. Στην πραγματικότητα, δημιουργώντας περιεχόμενο παγκόσμιου επιπέδου είναι μόνο η αρχή και το πρώτο βήμα. Το επόμενο βήμα για να φέρουμε traffic ή επισκεψιμότητα στο site μας είναι η προώθηση του περιεχομένου! Χωρίς την απαραίτητη προώθηση, ακόμα και τα καλύτερα και ποιοτικότερα...
Marketing
  • Τεχνικός Ασφαλείας
    ____________________________________________________________Μην ψάχνετε με τα κιάλια - Χρειάζεστε Τεχνικό Ασφαλείας Α' Β' Γ' κατηγορίας: 20 χρόνια εμπειρία Εγγεγραμμένος στο Μητρώο Τεχνικών Ασφαλείας του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας Cosmote whatsup: 6977562112.  ΠΡΟΣΟΧΗ !!! : Μηχανολόγος Μηχανικός είναι Η ειδικότητα που μπορεί να είναι Τεχνικός Aσφαλείας σε...
  • 11 κορυφαίες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης για να προβάλετε την επιχείρηση σας
    Ένα κοινωνικό δίκτυο είναι μια κοινωνική δομή που αποτελείται από ένα σύνολο παραγόντων, όπως άτομα ή οργανισμούς. Στο διαδίκτυο, τα κοινωνικά δίκτυα είναι μία πλατφόρμα που συντηρείται για την δημιουργία κοινωνικών σχέσεων μεταξύ των ανθρώπων, που συνήθως αποτελούν ενεργά μέλη του κοινωνικού δικτύου, με κοινά ενδιαφέροντα ή δραστηριότητες.Οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης είναι οργανωμένες...
  • Online Strategy: Τα οφέλη μίας online στρατηγικής
    Λοιπόν, θέλετε να μάθετε περισσότερα για την online επιχειρηματική στρατηγική ή για το πώς θα βελτιώσετε τη στρατηγική που ήδη ακολουθείτε; Σε αυτό το μάθημα θα μάθουμε πως μία online στρατηγική μπορεί να φέρει θετικά αποτελέσματα, τι σημαίνει "καλή online στρατηγική" και ποια απλά πράγματα μπορείτε να εφαρμόσετε για να πετύχετε τους στόχους σας. Εισαγωγή Η χάραξη μιας online...
  • Όλη η βοήθεια για να φτιάξετε ένα business plan: Δομή, Έτοιμα πρότυπα & Χρήσιμες εφαρμογές online
    Ο σκοπός ενός business plan O προγραμματισμός είναι ένας σίγουρος δρόμος προς την επιτυχία (τις περισσότερες φορές δηλαδή). Σκεφτείτε αυτό: πριν από κάθε κίνηση, είτε προσωπική είτε επαγγελματική, οι περισσότεροι από μας τείνουμε να ζυγίζουμε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα μιας κατάστασης και να αποφασίζουμε έχοντας υπόψιν το συμφέρον μας. Αυτό ισχύει ακόμα...
  • Free Marketing book: Βασικές αρχές Marketing
    Δωρεάν βιβλίο - Free book:  Βασικές αρχές Marketing  Για να μπορέσετε να παρακολουθήσετε και να κατανοήσετε και τα άλλα μαθήματα και άρθρα για το marketing σας προτείνουμε να διαβάσετε το εντελώς δωρεάν βιβλίο παρουσίαση και εισαγωγή και τις βασικές αρχές στο marketing που σας εισάγει στις βασικές έννοιες. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΚΑΙ...
  • Free Marketing book: Τουριστικό Μάρκετινγκ 424 σελίδες
    Δωρεάν βιβλίο - Free book: Marketing Download free book: Τουριστικό Μάρκετινγκ (24-0221) ΠΡΟΣΟΧΗ !!! H ΟΜΑΔΑ ISTOGRAMI δημοσιεύει άρθρα τηρώντας κατά γράμμα τον Νόμο Ν.2121/1993 περί πνευματικών δικαιωμάτων, δημοσιεύοντας άρθρα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για λόγους ενημέρωσης και εκπαίδευσης (αρ.25) τόσο των μελών της ομάδας όσο και όλης της...
  • Η παρουσία σας στα social media
    Μπορεί να έχετε διπλή παρουσία κάπου, ως άτομο και ως επιχείρηση. Για παράδειγμα, μπορεί να έχετε έναν προσωπικό λογαριασμό στο Facebook και να μοιράζεστε πράγματα με τους φίλους και την οικογένειά σας. H πλατφόρμα του Facebook όμως, προσφέρει, και σελίδες ειδικά σχεδιασμένες για επιχειρήσεις. Προτού εγγραφείτε, ελέγξτε αν το δίκτυο στο οποίο θέλετε να συμμετάσχετε κάνει διαχωρισμό μεταξύ...
  • Βασικές αρχές για την προώθηση της επιχείρησης σας στα social media
    Τα social media είναι πλέον μέρος της καθημερινότητάς μας και άρα μεγάλη ευκαιρία για κάθε επιχείρηση. Παρέχουν τη δυνατότητα σε εκατομμύρια χρήστες να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους και να μοιράζονται εμπειρίες, εικόνες, βίντεο και πληροφορίες κάθε μέρα. Για εσάς είναι μια πλατφόρμα που σας δίνει τη δυνατότητα να μιλάτε με υπάρχοντες πελάτες και μελλοντικούς πελάτες, να μοιράζεστε περιεχόμενο,...
  • Free Marketing book: Αρχές Μάρκετινγκ 286 σελίδες
    Δωρεάν βιβλίο - Free book: Marketing Download free book: Αρχές Μάρκετινγκ ΠΡΟΣΟΧΗ !!! H ΟΜΑΔΑ ISTOGRAMI δημοσιεύει άρθρα τηρώντας κατά γράμμα τον Νόμο Ν.2121/1993 περί πνευματικών δικαιωμάτων, δημοσιεύοντας άρθρα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για λόγους ενημέρωσης και εκπαίδευσης (αρ.25) τόσο των μελών της ομάδας όσο και όλης της ανθρωπότητας , επίσης...
  • Δωρεάν Βιβλίο: Τόποι και τρόποι προώθησης του ηλεκτρονικού σας καταστήματος
    Δωρεάν βιβλίο - Free books: Marketing Τόποι και τρόποι προώθησης του ηλεκτρονικού σας καταστήματος Download Link: Marketing-freebook.pdf Download Resource: http://www.go-e.mcit.gov.cy ΠΡΟΣΟΧΗ !!! H ΟΜΑΔΑ ISTOGRAMI δημοσιεύει άρθρα τηρώντας κατά γράμμα τον Νόμο Ν.2121/1993 περί πνευματικών δικαιωμάτων, δημοσιεύοντας άρθρα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για λόγους...
  • Online Strategy: Forming Digital Marketing Plan for a Start-up Brand
    Δωρεάν βιβλίο - Free book: Marketing Forming Digital Marketing Plan for a Start-up Brand Download Link Forming Digital Marketing Plan for a Start-up Brand: a great Action book this book lanting you to Reality - Ok the marketing theory is great but now its time to Action.
  • Εκμεταλλευτείτε τη δύναμη του video
    5.1 Η ανοδική πορεία του video σαν μέσου διαφήμισης Στην εποχή μας, τα βίντεο αποτελούν ένα ζωντανό και δημοφιλές κομμάτι της εμπειρίας στο διαδίκτυο. Η σύνδεση με πελάτες μέσω αυτού του ευέλικτου μέσου μπορεί να δημιουργήσει πολύτιμες ευκαιρίες διαφήμισης Δισεκατομμύρια άνθρωποι βλέπουν κάθε μέρα video στο ίντερνετ. Και καθώς τα βίντεο γίνονται καλύτερα και πιο εντυπωσιακά,...
  • Μάρκετινγκ – Βασικές έννοιες και αρχές (βιβλίο PDF) Κατεβάστε δωρεάν
    Δωρεάν βιβλίο - Free book: Marketing ΠΡΟΛΟΓΟΣ: Το εγχειρίδιο αυτό γράφτηκε προκειμένου να καλύψει τις διδακτικές ανάγκες του μαθήμα­τος Marketing των σπουδαστών των ΚΕΕ. Απευθύνεται όμως σε κάθε ενδιαφερόμενο (επι­στήμονα, στέλεχος επιχειρήσεων, επιχειρηματία) ο οποίος επιθυμεί να έρθει σε επαφή με αυ­τό το επιστημονικό πεδίο και να αποκτήσει γνώσεις γύρω από το Marketing ή να...
  • Marketing Notes - Σημειώσεις Μάρκετινγκ
    eClass ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Marketing Notes  Η πλατφόρμα eClass ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης αποτελεί ένα ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Ηλεκτρονικών Μαθημάτων. Ακολουθεί τη φιλοσοφία του λογισμικού ανοικτού κώδικα και υποστηρίζει την υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης χωρίς περιορισμούς και δεσμεύσεις. Η πρόσβαση στην υπηρεσία γίνεται με τη χρήση...
  • Online Strategy: Μετρώντας την επιτυχία στο μάρκετινγκ περιεχομένου
    Όσο δελεαστικό και αν είναι να αφοσιώνεστε στη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου, είναι σημαντικό να σταματάτε ανά διαστήματα και να ελέγχετε τους στόχους σας. Έτσι, θα είστε σίγουροι ότι ο χρόνος που αφιερώνετε για το περιεχόμενό, πραγματικά αξίζει. Σε αυτό το μάθημα, θα δούμε εργαλεία και λογισμικό που μπορούν να σας βοηθήσουν να μετρήσετε την επιτυχία της στρατηγικής περιεχομένου,...
  • Online Strategy: Προωθώντας περιεχόμενο στο διαδίκτυο
    Ας το παραδεχτούμε. Η δημιουργία καλού περιεχομένου παίρνει πολύ χρόνο, γι΄αυτό καλό είναι να φτάνει σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους. Σε αυτό το μάθημα θα σας δείξουμε πώς να προωθείτε το περιεχόμενο σας, πώς να φτιάχνετε ένα ημερολόγιο περιεχομένου και πώς να ενισχύετε την προβολή σας μέσα από τα δικά σας, τα κερδισμένα αλλά και τα πληρωμένα κανάλια. Γνωρίζατε ότι κάποιοι bloggers...
  • Online Strategy: Δημιουργώντας online περιεχόμενο
    Όταν πρόκειται να δημιουργήσουμε περιεχόμενο, υπάρχουν κάποιες βασικές διαφορές στο πώς γράφουμε για το online και το offline κοινό. Σε αυτό το μάθημα, θα δούμε μερικές βέλτιστες πρακτικές σύνταξης κειμένων καθώς και κάποια εργαλεία που σας βοηθούν να διαλέξετε ενδιαφέροντα θέματα για το κοινό σας. Ο τρόπος ανάγνωσης online και offline περιεχομένου διαφέρει πολύ, ενώ παράγοντες όπως το στυλ,...
  • Θέτοντας στόχους για καλύτερη απόδοση
    Πώς ορίζοντας και παρακολουθώντας συγκεκριμένους στόχους, μπορείτε να κατανοήσετε και να βελτιώσετε την απόδοση της επιχείρησής σας. Θα μάθετε επίσης για τους Βασικούς Δείκτες Απόδοσης και πώς μπορείτε να τους χρησιμοποιείτε για να αξιολογείτε αν οι σημαντικές, για την επιτυχία σας, διαδικασίες, είναι όντως αποτελεσματικές. Ας ξεκινήσουμε, λοιπόν. Οι Βασικοί Δείκτες Απόδοσης ή απλά Δείκτες,...
  • Ξεχωρίζοντας από τον ανταγωνισμό
    Ο υγιής ανταγωνισμός μας κρατά σε εγρήγορση και μεγαλώνει την επιθυμία να πετύχουμε. Στο μάθημα αυτό, θα μάθετε πώς να αναγνωρίζετε τα στοιχεία που κάνουν μία online επιχείρηση να ξεχωρίζει, γιατί θα πρέπει να παρακολουθείτε τους ανταγωνιστές σας και ποια εργαλεία μπορούν να σας βοηθήσουν να βγείτε μπροστά. Ας αρχίσουμε με την εξής ερώτηση: τι είναι αυτό που σας κάνει να...
  • Online Strategy: Κατανοώντας τους πελάτες
    Οι πελάτες είναι το κλειδί της επιτυχίας για αυτό είναι πολύ σημαντικό να τους κατανοείτε και να τους φροντίζετε. Σε αυτό το μάθημα, θα μάθουμε πόσο σημαντικά είναι τα σημεία επαφής με τους πελάτες, πώς τα χρησιμοποιούμε για να χαρτογραφήσουμε το διαδικτυακό τους ταξίδι και πώς, βελτιώνοντας την online εμπειρία του πελάτη, σας βοηθάει να πετύχετε τους στόχους σας. Πώς μπορείτε λοιπόν να...
  • Επιχειρώντας στο διαδίκτυο
    Ποιες είναι λοιπόν οι διαφορές μεταξύ ενός πελάτη σε φυσικό κατάστημα και ενός πελάτη στο διαδίκτυο; Ας πούμε ότι μόλις αποφασίσατε να βελτιώσετε τη φυσική σας κατάσταση και για αυτό χρειάζεται να αγοράσετε νέα παπούτσια τρεξίματος. Στον πραγματικό κόσμο, το ταξίδι σας μπορεί να έχει ως εξής: Επισκέπτεστε διάφορα καταστήματα του κοντινού εμπορικού σας κέντρου. Τελικά, επιλέγετε ένα ζευγάρι...
  • Βranding awareness - Χτίζοντας την εταιρική σας ταυτότητα
    Βranding awareness: Το να είναι κανείς ελεύθερος επαγγελματίας είναι δημοφιλές Και γιατί όχι? Είσαι αφεντικό του εαυτού σου και παίρνεις μόνος σου τις αποφάσεις, δουλεύοντας πάνω σε projects που αγαπάς, αντί να βρίσκεσαι κολλημένος σε ένα γραφείο ακολουθώντας τις εντολές του κάθε manager. Από την άλλη πλευρά, το να είσαι ελεύθερος επαγγελματίας έχει γίνει πιο δύσκολο από ποτέ. Η...
  • Marketing Plan free book: Παράδειγμα πλάνου μάρκετινγκ
    Δωρεάν βιβλίο - Free books: Marketing ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ  ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΔΙΟΙΚΗΣΗ LOGISTICS» ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ:  ΠΛΑΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΕ ΝΕΟΦΥΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ «TAKE A SEAT»  Download PDF ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ: ΔΕΡΒΕΝΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ (100) ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ: ΜΠΟΥΤΣΟΥΚΗ...
  • Αποφύγετε τις παγίδες στα social media
    Tο βίντεο θα σας αποκαλύψει μερικές παγίδες που πρέπει να προσέξετε. Παραδείγματος χάρη: Nα αποφεύγετε τα βαρετά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα πωλήσεων. Nα μην αμελείτε να αναρτάτε συχνά νέα σας. Ή και το αντίθετο: Mην βομβαρδίζετε το κοινό σας με υπερβολικά πολλές αναρτήσεις. Είστε έτοιμοι να δούμε ορισμένα από αυτά τα σφάλματα; Κανόνας πρώτος: Τα social media δεν αφορούν αποκλειστικά...
  • Χτίστε την παρουσία σας στο διαδίκτυο
    Στο βίντεο αυτό θα δούμε πώς μπορείτε να “χτίσετε” την παρουσία μιας επιχείρησης στο ίντερνετ. Έχετε πολλές επιλογές, όπως καταχωρίσεις σε τοπικούς διαδικτυακούς καταλόγους, δημιουργία ιστοσελίδας, δημιουργία εφαρμογής για κινητά και χρήση των social media. Αν θέλετε να κάνετε τη διαφορά θα πρέπει να κάνετε σωστά αυτά τα βασικά βήματα. Σήμερα, είναι εύκολο για μια επιχείρηση να είναι στο...
SEM
  • SEO : Πότε μια λέξη-κλειδί θεωρείται επιτυχημένη
    Συνεχίζουμε να ανακαλύπτουμε το Search Engine Marketing. Το βίντεο αυτό θα μας εξηγήσει τι χαρακτηρίζει "καλή" μια λέξη-κλειδί. Ας δούμε τους τρεις σημαντικούς παράγοντες: τη συνάφεια, την επισκεψιμότητα και τον ανταγωνισμό. Στο SEM , πληρώνετε κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας. Προφανώς, λοιπόν, θέλετε να εξασφαλίσετε ότι τα λεφτά σας πιάνουν τόπο. Ας υποθέσουμε...
  • Η δημοπρασία στο SEM
    Το SEM βασίζεται σε ένα σύστημα δημοπρασιών. Θα εξηγήσουμε πώς λειτουργεί και θα δώσουμε ένα παράδειγμα για το πώς να το χρησιμοποιήσετε κι εσείς. Ας ξεκινήσουμε με μια αναζήτηση για φωτογράφιση γάμων στη Ρόδο. Ρίξτε μια ματιά στη σελίδα αποτελεσμάτων. Στο κέντρο, θα δείτε τα οργανικά αποτελέσματα, δηλαδή τις δωρεάν καταχωρίσεις. Και στην κορυφή και κατά μήκος της δεξιάς στήλης, θα...
  • Πώς θα κάνετε διαφημίσεις που ξεχωρίζουν
    Έχετε παρατηρήσει ότι οι περισσότερες διαφημίσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης μοιάζουν μεταξύ τους; Σε αυτό το βίντεο, θα δούμε πώς θα ξεχωρίσουν οι διαφημίσεις σας, με ελκυστικό περιεχόμενο, εύστοχους τίτλους και σαφείς προτροπές προς τον πελάτη. Ας αναζητήσουμε φωτογράφο γάμων στη Ρόδο και ας εξετάσουμε τι εμφανίζεται. Βλέπουμε ότι υπάρχουν πολλοί φωτογράφοι γάμων στο διαδίκτυο που δεν...
  • Λίγα λόγια για το marketing μηχανών αναζήτησης (SEM)
    Στην ενότητα αυτή θα δούμε πώς μπορείτε να διαφημιστείτε στις μηχανές αναζήτησης: το λεγόμενο Search Engine Marketing, ή για συντομία SEM . Πώς δουλεύει το SEM και γιατί είναι τόσο αποτελεσματικό; Aκόμα κι αν δεν ξέρετε τι είναι, ίσως είστε ήδη εξοικειωμένοι με αυτό.  Ας υποθέσουμε ότι προετοιμάζετε το γάμο σας που θα γίνει στη Ρόδο και αναζητάτε φωτογράφο. Η σελίδα...
  • Πώς θα γνωρίζετε τι έχει αποτέλεσμα και τι όχι
    Έχετε, λοιπόν, δημιουργήσει ορισμένες διαφημιστικές καμπάνιες στο ίντερνετ και θέλετε να μάθετε την απόδοσή τους. Σε αυτό το βίντεο, θα εξηγήσουμε πώς να κάνετε αυτό, παρακολουθώντας τις μετατροπές. Θα δούμε τι είναι οι μετατροπές, πώς να επιλέξετε ποιες να μετρήσετε και με ποια εργαλεία του Google ή του Bing γίνεται η μέτρηση. Μετατροπές είναι οι βασικές ενέργειες που θέλετε να...
  • Συγκεκριμενοποίηση με τύπους αντιστοίχισης λέξεων-κλειδιών
    Θέλετε οι προσπάθειες σας στο SEM  και το SEO να γίνουν ακόμα πιο επιτυχημένες; Νομίζω πως ναι! Σε αυτό το βίντεο, θα μάθουμε κάτι που μπορεί να σας βοηθήσει.  Λέγεται αντιστοίχιση λέξεων-κλειδιών.  Υπάρχουν 3 τύποι αντιστοίχισης κι αν μάθετε πώς λειτουργούν θα έχετε πολύ καλύτερο έλεγχο για το ποιες αναζητήσεις ενεργοποιούν τις διαφημίσεις σας. Λοιπόν,  Ας...
  • Αξιοποιήστε στο έπακρο τις λέξεις-κλειδιά
    Πλέον, γνωρίζουμε όλοι ότι οι χρήστες χρησιμοποιούν κάποιες λέξεις-κλειδιά για να αναζητήσουν προϊόντα ή υπηρεσίες στο ίντερνετ. Όμως, πώς μπορείτε να κάνετε τις δικές σας λέξεις-κλειδιά όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικές; Σε αυτό το βίντεο, θα δούμε πώς μπορείτε να εντοπίσετε λέξεις-κλειδιά μέσω του Google και του Bing. Ετσι θα βοηθήσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες να σας βρουν. Ας το...
  • Πώς η συνάφεια αλλά και η σωστή δομή θα σας βοηθήσουν να πετύχετε τους εμπορικούς σας στόχους.
    Σε αυτό το βίντεο, θα μάθουμε γιατί η συνάφεια είναι τόσο σημαντική για τις καμπάνιες SEM και θα δούμε πώς να δομήσετε μια καμπάνια αντίστοιχα. Ωραία, ας ξεκινήσουμε. Για να κατανοήσουμε τι ακριβώς σημαίνει "συνάφεια" ας σκεφτούμε σαν κάποιος που χρησιμοποιεί μηχανή αναζήτησης. Για παράδειγμα, ας κάνουμε αναζήτηση για φωτογράφο γάμων στη Ρόδο και ας δούμε ορισμένες από τις...
  • Πώς λειτουργεί η πληρωμένη αναζήτηση και πώς να Διαφημιστείτε στις μηχανές αναζήτησης ( SEM )
    Τί είναι η πληρωμένη αναζήτηση και οι διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης. Ονομάζεται Search Engine Marketing ή SEM* . Γιατί είναι τόσο αποτελεσματική και πώς ανταγωνίζονται οι επιχειρήσεις για να προβάλουν τις διαφημίσεις τους. Ας υποθέσουμε ότι κάποιος κάνει διακοπές στην Κρήτη και θέλει να πιει έναν καφέ. Βγάζει το κινητό του και πληκτρολογεί καφετέρια στην Κρήτη. Μετά...
  • Βασικές αρχές των μηχανών αναζήτησης ( SEO )
    Βασικές αρχές των μηχανών αναζήτησης ή αλλιώς “search engines”. πώς άλλαξαν τον κόσμο των επιχειρήσεων και γιατί αποτελούν ένα εξαιρετικό μέσο προώθησης για αυτές. Καταρχάς πώς γεννήθηκαν οι μηχανές αναζήτησης; Μία από τις πρώτες ήταν το πρόγραμμα Archie που έκανε ντεμπούτο το 1990. Το Archie έβρισκε ονόματα ιστοσελίδων, αλλά, δεν μπορούσε να μας πει τι υπήρχε μέσα τους. Σήμερα, λίγες...
  • Διαφημίσεις βίντεο για κινητά ( mobile SEM )
    Η διαφήμιση βίντεο σε κινητές συσκευές αποτελεί μια πολύτιμη ευκαιρία για τις επιχειρήσεις. Οι διαφημίσεις βίντεο μπορεί να είναι πιο ελκυστικές και να παρέχουν περισσότερες πληροφορίες σε σχέση με τις παραδοσιακές μορφές διαφήμισης. Μείνετε μαζί μας για να δούμε πώς έχει εξελιχθεί η διαφήμιση μέσω βίντεο για κινητά, πώς να δημιουργήσετε τέτοιες διαφημίσεις και πώς να κάνετε στόχευση...
  • Καμπάνιες προβολής για κινητά ( διαφημίσεις προβολής ή display ads σε κινητές συσκευές )
    Μέσω display ads μπορείτε να επιτύχετε πολλούς και διαφορετικούς στόχους. Για παράδειγμα, να βρείτε νέους πελάτες ή να κάνετε διάσημα τα προϊόντα σας. Τα display ads έχουν λοιπόν σκοπό να προσελκύσουν την προσοχή των χρηστών του ίντερνετ ακόμα κι όταν αυτοί μπαίνουν από κινητά. Σε αυτήν την περίπτωση ονομάζονται mobile display ads. Ό,τι κι αν είναι αυτό που επιδιώκετε, τα mobile display ads...
  • Καμπάνιες στις μηχανές αναζήτησης για κινητά
    Ας συζητήσουμε για τις διαφημίσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης, από κινητές συσκευές. Πώς μπορείτε να πετύχετε το καλύτερο αποτέλεσμα για την επιχείρησή σας; Ποιες συμβουλές θα σας φανούν χρήσιμες στην πορεία; Ωραία, λοιπόν, ας αρχίσουμε. Η διαφήμιση στα αποτελέσματα αναζήτησης από κινητές συσκευές μπορεί να βοηθήσει πολλούς στόχους της επιχείρησής σας. Ίσως προσδοκάτε περισσότερους...
  • Search Engine Marketing ( SEM ) τα βασικά . Ας μιλήσουμε για προώθηση
    Θα σας δείξουμε ορισμένες στρατηγικές για να το πετύχετε, όπως πώς να χρησιμοποιείται τις μηχανές αναζήτησης, ιστοσελίδες τρίτων, τα social media και το email μάρκετινγκ.  Eρώτηση: Πώς θα βοηθήσετε τους πελάτες να σας βρουν στο διαδίκτυο; Υπάρχουν διάφοροι τρόποι.  Ας ξεκινήσουμε με τις μηχανές αναζήτησης. Όταν οι χρήστες πληκτρολογούν κάτι σε μια μηχανή αναζήτησης, της λένε...
Starting
  • Present a book with a VIDEO using a AI Digital Actor
     THIS IS A PRODUCT PROMOTION EXAMPLE: Ok if you think that it is not possible for someone to present a book with a VIDEO you should watch the following video Get the Free book: : Free book Internet Marketing - English Version The English Version of this PDF Book  The Greek Version of this PDF Book is HERE More...
  • Η ISTOGRAMI παρουσιάζει το NEΟ FREEGAMES.CITY
    Αναβαθίσαμς το blog FREEGAMES-CITY και του προσθέσαμε νέα δυνατά χαρακτιριστικάΠαιξτε δωρεαν παιχνιδάκια απο PC/TABLET/KINITO σας παρουσιάζουμε την τελευταία έκδοση της σελίδας FREEGAMES-CITY με νεα δυνατά χαρακτηριστικά New lookfull ResponsiveNew futureHide imageOpen full ScreenDark modeNEW Mobile gamesNo install neededNew Arcade Classics gamesΔείτε τα εδώ: https://www.freegames.city/
  • papaki.gr Πως συνδέω το domain μου με το Blog μου στο Blogger
     Έχετε δημιουργήσει ένα Blog στο Blogger (blogspot) και θέλετε να ανοίγει με το domain name σας στο Papaki; Τέλεια!Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να συνδέσετε εύκολα και μέσα σε λίγα clicks το domain σας.Η διαδικασία είναι απλή και επιτυγχάνεται μέσω της DNS Hosting υπηρεσίας, που είναι δωρεάν για κάθε domain name στο Papaki.Βήμα 1. Μέσα στο...
  • Καθαρά και μόνο για τον κλάδο της λιανικής (ΚΑΔ 47 ) η Επιδότηση για δημιουργία e-shop δείτε όρους και προϋποθέσεις
    Η Δράση «e-λιανικό» έχει στόχο την επιχορήγηση ΜμΕ επιχειρήσεων για την δημιουργία ή την αναβάθμιση ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) προκειμένου να στηριχθεί η λειτουργία τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας κορωνοϊού (COVID-19), να ενισχυθεί ο βαθμός ενσωμάτωσης της ψηφιακής τεχνολογίας και του ψηφιακού μετασχηματισμού αυτών, να αποφευχθεί ο συνωστισμός στους εσωτερικούς χώρους και να...
  • Επιδότηση ΕΣΠΑ για κατασκευή eshop για φυσικά καταστήματα
    Σύμφωνα με πηγές από το υπουργείο Ανάπτυξης, στις επόμενες εβδομάδες θα προκηρυχθεί Πρόγραμμα επιδότησης μέσω ΕΣΠΑ για την κατασκευή e-shop ύψους έως και 5.000 ευρώ.Μπες στη δωρεάν ενημερωτική λίστα και μάθε όλες τις εξελίξεις και λεπτομέρειες για το νέο Πρόγραμμα ΕΣΠΑ επιδότησης κατασκευής e-shop για φυσικά καταστήματα.Η επιδότηση θα αφορά φυσικά καταστήματα, μικρές και πολύ μικρές...
  • Κατασκευή ιστοσελίδα Ξενοδοχείου με Online σύστημα κρατήσεων
     Δωρεάν Κατασκευή ιστοσελίδα Ξενοδοχείου με Online σύστημα κρατήσεωνΟι τεχνολογίες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει επίσης και οι συνήθειες των χρηστών όπως για παράδειγμα η χρήση των smartphone και των κοινωνικών δυκτίων (facebook, twitter κ.τ.λ) δεν πρέπει να αγνοήσετε αυτές τις αλλαγές, ΑΝΤΙΘΕΤΑ να τις χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησης σαςΠερισσότερες...
  • Σειρά Μαθήματων WordPress
     Μαθήματα WordPress: 01. Μέρος Θεμελιώδες , γνωριμία με το WordPressΜαθήματα WordPress: 02. Εγκατάσταση WordPress σε Windows 10πως μπορείς να έχεις όσες τοπικές εγκαταστάσεις WordPress θέλεις σε Windows 10 για να παίξεις αλλά και για να ακολουθήσεις τα μαθήματαΤο πρόγραμμα τοπικής εγκατάστασης ειναι στο https://laragon.org/ και συγκεκριμένα το laragon-full.exe για το windows 10 Join Slack...
  • Online Strategy: Τα οφέλη μίας online στρατηγικής
    Λοιπόν, θέλετε να μάθετε περισσότερα για την online επιχειρηματική στρατηγική ή για το πώς θα βελτιώσετε τη στρατηγική που ήδη ακολουθείτε; Σε αυτό το μάθημα θα μάθουμε πως μία online στρατηγική μπορεί να φέρει θετικά αποτελέσματα, τι σημαίνει "καλή online στρατηγική" και ποια απλά πράγματα μπορείτε να εφαρμόσετε για να πετύχετε τους στόχους σας. Εισαγωγή Η χάραξη μιας online...
  • WordPress - Έτοιμα themes έναντι μοναδικού σχεδιασμού – Τι να προτιμήσεις και γιατί
    WordPress - Είναι τα έτοιμα themes καλύτερα απ’ ότι ένας μοναδικός σχεδιασμός; Αξίζει να δώσεις ένα μεγάλο χρηματικό ποσό για να φτιάξεις ένα δικό σου theme, ακριβώς έτσι όπως το θέλεις; Αν είσαι νέος blogger και έχεις επιλέξει την κατάλληλη blogging πλατφόρμα που καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες σου, τότε το επόμενο βήμα είναι ο σχεδιασμός του blog σου. Αυτό σημαίνει πως έχεις να επιλέξεις...
  • Online Strategy: Δημιουργώντας online περιεχόμενο
    Όταν πρόκειται να δημιουργήσουμε περιεχόμενο, υπάρχουν κάποιες βασικές διαφορές στο πώς γράφουμε για το online και το offline κοινό. Σε αυτό το μάθημα, θα δούμε μερικές βέλτιστες πρακτικές σύνταξης κειμένων καθώς και κάποια εργαλεία που σας βοηθούν να διαλέξετε ενδιαφέροντα θέματα για το κοινό σας. Ο τρόπος ανάγνωσης online και offline περιεχομένου διαφέρει πολύ, ενώ παράγοντες όπως το στυλ,...
  • Online Strategy: Επιλέγοντας σωστή μορφή για το περιεχόμενο του website και του Blog σας
    Το online περιεχόμενο μπορεί να λάβει πολλές διαφορετικές μορφές: από παρουσιάσεις και e-books έως infographics, εικόνες και βιντεοκλίπ. Κάθε μία από αυτές τις διαφορετικές μορφές έχει τα δικά της πλεονεκτήματα, είτε προορίζεται να εμπνεύσει, να εκπαιδεύσει ή να ψυχαγωγήσει. Σε αυτό το μάθημα θα δούμε δημοφιλείς μορφές περιεχομένου και θα εξηγήσουμε πώς να επιλέγετε μορφές με βάση τις...
  • Online Strategy: Γνωρίζοντας το online κοινό σας
    Ο καθένας μας είναι ξεχωριστός, γι' αυτό, όταν ξεκινάτε να δημιουργείτε online περιεχόμενο, καλό είναι να σκέφτεστε ποιο είναι το κοινό σας και τι θέλει να μάθει. Σε αυτό μπορεί να βοηθήσει η τμηματοποίηση του κοινού. Σε αυτό το μάθημα, θα εξηγήσουμε τι θα πει τμηματοποίηση κοινού και πώς χρησιμοποιώντας την μπορείτε να βελτιώσετε τις καμπάνιες περιεχομένου. Η τμηματοποίηση περιλαμβάνει το...
  • Online Strategy: Εισαγωγή στο μάρκετινγκ περιεχομένου
    Με τόσες πολλές online επιχειρήσεις, είναι σημαντικό να ξεχωρίζετε από το πλήθος. Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ένας καλός τρόπος να προσελκύσετε την προσοχή του κοινού σας. Σε αυτό το μάθημα θα δούμε γιατί το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι σημαντικό και πώς μπορείτε να το χρησιμοποιείτε για να έρχεστε σε επαφή με το κοινό σας. Θα σας δείξουμε επίσης, μερικές από τις καλύτερες πρακτικές,...
  • Θέτοντας στόχους για καλύτερη απόδοση
    Πώς ορίζοντας και παρακολουθώντας συγκεκριμένους στόχους, μπορείτε να κατανοήσετε και να βελτιώσετε την απόδοση της επιχείρησής σας. Θα μάθετε επίσης για τους Βασικούς Δείκτες Απόδοσης και πώς μπορείτε να τους χρησιμοποιείτε για να αξιολογείτε αν οι σημαντικές, για την επιτυχία σας, διαδικασίες, είναι όντως αποτελεσματικές. Ας ξεκινήσουμε, λοιπόν. Οι Βασικοί Δείκτες Απόδοσης ή απλά Δείκτες,...
  • Ξεχωρίζοντας από τον ανταγωνισμό
    Ο υγιής ανταγωνισμός μας κρατά σε εγρήγορση και μεγαλώνει την επιθυμία να πετύχουμε. Στο μάθημα αυτό, θα μάθετε πώς να αναγνωρίζετε τα στοιχεία που κάνουν μία online επιχείρηση να ξεχωρίζει, γιατί θα πρέπει να παρακολουθείτε τους ανταγωνιστές σας και ποια εργαλεία μπορούν να σας βοηθήσουν να βγείτε μπροστά. Ας αρχίσουμε με την εξής ερώτηση: τι είναι αυτό που σας κάνει να...
  • Online Strategy: Κατανοώντας τους πελάτες
    Οι πελάτες είναι το κλειδί της επιτυχίας για αυτό είναι πολύ σημαντικό να τους κατανοείτε και να τους φροντίζετε. Σε αυτό το μάθημα, θα μάθουμε πόσο σημαντικά είναι τα σημεία επαφής με τους πελάτες, πώς τα χρησιμοποιούμε για να χαρτογραφήσουμε το διαδικτυακό τους ταξίδι και πώς, βελτιώνοντας την online εμπειρία του πελάτη, σας βοηθάει να πετύχετε τους στόχους σας. Πώς μπορείτε λοιπόν να...
  • Επιχειρώντας στο διαδίκτυο
    Ποιες είναι λοιπόν οι διαφορές μεταξύ ενός πελάτη σε φυσικό κατάστημα και ενός πελάτη στο διαδίκτυο; Ας πούμε ότι μόλις αποφασίσατε να βελτιώσετε τη φυσική σας κατάσταση και για αυτό χρειάζεται να αγοράσετε νέα παπούτσια τρεξίματος. Στον πραγματικό κόσμο, το ταξίδι σας μπορεί να έχει ως εξής: Επισκέπτεστε διάφορα καταστήματα του κοντινού εμπορικού σας κέντρου. Τελικά, επιλέγετε ένα ζευγάρι...
  • 11 Πράγματα που πρέπει να περιλαμβάνει η Ιστοσελίδα σας για να είναι στην κορυφή - Mobile
    Desktop View 1.Ενισχύστε τη διαδικτυακή σας παρουσία: Το ίντερνετ μπορεί να σας βοηθήσει να χτίσετε σχέσεις με πελάτες  να πουλήσετε προϊόντα και βρείτε νέους πελάτες σας βοηθά ακόμη και να διατηρήσετε τους πελάτες που έχετε ήδη 2.Φροντίστε οι χρήστες κινητών να βρίσκουν εύκολα το κατάστημα σας: Προωθήστε την επιχείρησή σας εύκολα γρήγορα και τις περισσότερες φορές...
  • Χτίστε την παρουσία σας στο διαδίκτυο
    Στο βίντεο αυτό θα δούμε πώς μπορείτε να “χτίσετε” την παρουσία μιας επιχείρησης στο ίντερνετ. Έχετε πολλές επιλογές, όπως καταχωρίσεις σε τοπικούς διαδικτυακούς καταλόγους, δημιουργία ιστοσελίδας, δημιουργία εφαρμογής για κινητά και χρήση των social media. Αν θέλετε να κάνετε τη διαφορά θα πρέπει να κάνετε σωστά αυτά τα βασικά βήματα. Σήμερα, είναι εύκολο για μια επιχείρηση να είναι στο...
  • Οι στόχοι σας στο διαδίκτυο
    Κάθε επιχείρηση έχει διαφορετικούς στόχους. Είναι πολύ σημαντικό πριν ξεκινήσετε να ασχολήστε με την παρουσία της επιχείρησής σας στο ίντερνετ να γνωρίζετε τι ακριβώς θέλετε να πετύχετε για να μπορείτε θέσετε μετά τις προτεραιότητες σας και να δημιουργήσετε το κατάλληλο πλάνο. Έτσι θα έχετε πάντα τον έλεγχο. Το ίντερνετ μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας με πολλούς τρόπους. Σας βοηθά...
  • Κάντε το site σας φιλικό και χρηστικό!
    Pώς ένα σωστό site διευκολύνει τους επισκέπτες να βρουν εύκολα και γρήγορα αυτό που αναζητούν. Τα μυστικά της επιτυχίας; Aπλή και σαφής πλοήγηση, σωστή διάταξη στις σελίδες σας, καλά κείμενα. Πρώτα, ας ασχοληθούμε με την πλοήγηση, δηλαδή την καθοδήγηση των επισκεπτών μέσα σε ένα site. Καλή πλοήγηση σημαίνει οργάνωση του site με τρόπο που να έχει λογική για τους επισκέπτες και να τους...
  • Online Strategy:Το site σας και οι επιχειρηματικοί σας στόχοι
    Πώς το site σας μπορεί να ικανοποιήσει ταυτόχρονα και τις ανάγκες των επισκεπτών αλλά και τους δικούς σας επιχειρηματικούς στόχους. Το μυστικό της επιτυχίας είναι να συνδυάσετε αυτά τα δύο. Ας δούμε ένα παράδειγμα.  Το καλοκαίρι ένας παραθεριστής στα Κύθηρα ψάχνει τούρτα για τα γενέθλια της κόρης του. Μπαίνει λοιπόν στο site του ζαχαροπλαστείου σας για να βρει το τηλέφωνο και να...
  • ΕΝΥΣΧΙΣΤΕ ΤΗ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΗ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑ
    1 Ξεκινώντας - Marketing Strategy 1.1 Στόχοι ενισχύστε τη διαδικτυακή σας παρουσία: Κάθε επιχείρηση έχει διαφορετικούς στόχους. Είναι πολύ σημαντικό πριν ξεκινήσετε να απασχολήστε με την παρουσία της επιχείρησής σας στο ίντερνετ να γνωρίζετε τι ακριβώς θέλετε να πετύχετε για να μπορείτε θέσετε μετά τις προτεραιότητες σας και να δημιουργήσετε το κατάλληλο πλάνο. Έτσι θα έχετε πάντα τον...
Mobile
  • Παγκόσμιος ιστός και κινητά: Δύο κόσμοι συναντιούνται
    2.1 Εισαγωγή Στις μέρες μας οι χρήστες μπαίνουν στο internet από κινητά πιο συχνά από ό,τι από υπολογιστές. Συμπέρασμα: To site της επιχείρησής σας πρέπει να είναι φιλικό προς κινητά. Δηλαδή, πρέπει να λειτουργεί καλά σε μικρότερες οθόνες. Έτσι οι μηχανές αναζήτησης έχουν προσαρμοστεί στον τρόπο που χρησιμοποιούμε πλέον τα κινητά. 2.1.1 Πώς να κάνετε το δικό σας site φιλικό προς κινητά (...
  • Διαφημίσεις βίντεο για κινητά ( mobile SEM )
    Η διαφήμιση βίντεο σε κινητές συσκευές αποτελεί μια πολύτιμη ευκαιρία για τις επιχειρήσεις. Οι διαφημίσεις βίντεο μπορεί να είναι πιο ελκυστικές και να παρέχουν περισσότερες πληροφορίες σε σχέση με τις παραδοσιακές μορφές διαφήμισης. Μείνετε μαζί μας για να δούμε πώς έχει εξελιχθεί η διαφήμιση μέσω βίντεο για κινητά, πώς να δημιουργήσετε τέτοιες διαφημίσεις και πώς να κάνετε στόχευση...
  • Καμπάνιες social media για κινητά
    Τα social media είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προωθήσετε την επιχείρησή σας. Μπορούν να σας βοηθήσουν να επιτύχετε πολλούς στόχους. Aπό τo να αποκτήσετε πιστούς φίλους, έως να αυξήσετε τις πωλήσεις στο site σας. Κι ακόμα να αποκτήσετε πολύτιμες πληροφορίες για τα ενδιαφέροντα των πελατών σας. Σε αυτό το βίντεο θα δούμε πώς να φτιάξετε μια καμπάνια για social media σε κινητά, πώς θα...
  • Καμπάνιες προβολής για κινητά ( διαφημίσεις προβολής ή display ads σε κινητές συσκευές )
    Μέσω display ads μπορείτε να επιτύχετε πολλούς και διαφορετικούς στόχους. Για παράδειγμα, να βρείτε νέους πελάτες ή να κάνετε διάσημα τα προϊόντα σας. Τα display ads έχουν λοιπόν σκοπό να προσελκύσουν την προσοχή των χρηστών του ίντερνετ ακόμα κι όταν αυτοί μπαίνουν από κινητά. Σε αυτήν την περίπτωση ονομάζονται mobile display ads. Ό,τι κι αν είναι αυτό που επιδιώκετε, τα mobile display ads...
  • Καμπάνιες στις μηχανές αναζήτησης για κινητά
    Ας συζητήσουμε για τις διαφημίσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης, από κινητές συσκευές. Πώς μπορείτε να πετύχετε το καλύτερο αποτέλεσμα για την επιχείρησή σας; Ποιες συμβουλές θα σας φανούν χρήσιμες στην πορεία; Ωραία, λοιπόν, ας αρχίσουμε. Η διαφήμιση στα αποτελέσματα αναζήτησης από κινητές συσκευές μπορεί να βοηθήσει πολλούς στόχους της επιχείρησής σας. Ίσως προσδοκάτε περισσότερους...
  • Διαφημιστείτε σε κινητά
    Οι επιχειρήσεις το γνωρίζουν καλά αυτό! Και πρέπει να κάνουν τα πάντα για να προσεγγίσουν πελάτες. Πού; Μα πού αλλού; Στα κινητά τους, μέσω διαφημίσεων για κινητά. Σε αυτό το βίντεο λοιπόν, θα συζητήσουμε για ό,τι πρέπει να ξέρετε, όταν κάνετε διαφήμιση σε κινητά. Πάμε να δούμε τι θα πετύχετε; Πρώτον: Θα λάβετε περισσότερα τηλεφωνήματα από πιθανούς πελάτες, για να πάρουν κάποια...
  • Αpps για κινητά
    Τι νομίζετε ότι μπορείτε να κάνετε για να προσελκύσετε πελάτες που μπαίνουν στο internet από το κινητό τους; Μιλήσαμε στο προηγούμενο βίντεο για το site σας και πώς να το προωθήσετε στις μηχανές αναζήτησης. Όμως υπάρχουν κι άλλοι τρόποι. Στις μέρες μας όλο και περισσότερες επιχειρήσεις φτιάχνουν apps δηλαδή εφαρμογές για κινητά, για να συνδέονται με πελάτες που βρίσκονται εν κινήσει. Ποιον...
  • Η εξέλιξη των κινητών συσκευών
    Τα κινητά έχουν αλλάξει ριζικά τον κόσμο μας και, μάλιστα οι συσκευές κινητών συνεχίζουν να εξελίσσονται με ταχύτητα φωτός. Ας δούμε ποιες λειτουργίες προσφέρουν σήμερα τα κινητά. Και πώς μπορούν να σας βοηθήσουν να προωθήσετε την επιχείρησή σας στο ίντερνετ. Γνωρίζατε ότι η πρώτη κλήση από κινητό τηλέφωνο πραγματοποιήθηκε το 1973; Χρειάστηκαν 11 χρόνια, προτού το πρώτο φορητό τηλέφωνο...









Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα