Πως να δημιουργήσετε ένα μακροπρόθεσμο ψηφιακό πλάνο.
Το πρώτο συστατικό είναι οι ρεαλιστικές προσδοκίες: μην περιμένετε πάρα πολλά πολύ νωρίς. Μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος μέχρι να πετύχετε τους στόχους σας.
Ας πούμε ότι θέλετε να προωθήσετε ένα hostel φτιάχνοντας την πρώτη του ιστοσελίδα. Είναι πιθανό οι απευθείας κρατήσεις να μην εκτοξευθούν αμέσως. Χρειάζεται λίγος χρόνος για να σας βρουν οι μηχανές αναζήτησης. Κι εσείς χρειάζεστε χρόνο για να εφαρρμόσετε και να βελτιώσετε το ψηφιακό σας πλάνο. Για αυτό, προσπαθήστε να μη θέτετε δύσκολους στόχους.
Ένα άλλο σημαντικό κομμάτι του πλάνου είναι να παρακολουθείτε κάθε ενέργεια που κάνετε για να δείτε αν φέρνει αποτελέσματα. Για να το πετύχετε αυτό μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα εργαλεία Analytics. Τα εργαλεία Analytics σας δείχνουν πώς οι χρήστες βρίσκουν την ιστοσελίδα σας και τι ακριβώς κάνουν, όταν την επισκέπτονται.
Έχουμε πολλά βίντεο που εξηγούν λεπτομερώς το πώς δουλεύουν και ποια είναι τα οφέλη των εργαλείων Analytics. Αλλά γενικά, καλό είναι να θυμάστε ότι το να ξέρετε από πού προέρχονται οι επισκέπτες σάς δείχνει ποιες καμπάνιες μάρκετινγκ δουλεύουν και ποιες όχι.
Το να ξέρετε τι κάνει ο χρήστης όταν μπαίνει στην ιστοσελίδα σάς βοηθά να καταλάβετε αν η επένδυσή σας στο διαδίκτυο έχει τα αποτέλεσματα που θέλετε. Για παράδειγμα, για το hostel σας δε θέλετε απλώς οι χρήστες να μπουν στην ιστοσελίδα. Θέλετε να κάνουν πολλά ακόμα πράγματα, όπως να δουν πού βρίσκεστε στο χάρτη, να παρακολουθήσουν βίντεο με τις δραστηριότητες που διοργανώνετε, να αγοράσουν τα ελληνικά σουβενίρ που πουλάτε και τέλος να κλείσουν τη διαμονή τους. Βλέποντας τι κάνουν οι χρήστες, μπορείτε να καταλάβετε τι έχει αποτέλεσμα και τι όχι κι έτσι να βελτιώνεστε συνεχώς.
Και κάτι τελευταίο: Το διαδίκτυο αλλά και ο τουρισμός αλλάζουν μέρα με τη μέρα. Νέα εργαλεία, νέες τεχνολογίες και νέες τάσεις γεννιούνται σχεδόν καθημερινά. Όταν λοιπόν αλλάζει η τεχνολογία ή ο κλάδος σας, φροντίστε να προσαρμόζεστε ανάλογα. Για παράδειγμα ποια είναι η πιο δημοφιλής δραστηριότητα για επισκέπτες hostel σήμερα? Αν την γνωρίζετε και ήδη την προσφέρετε στους επισκέπτες σας, βάλτε την και στο site σας και δημιουργήστε μια διαφήμιση για να την προωθήσετε όταν κάποιος κάνει μια σχετική αναζήτηση. Ανακεφαλαιώνοντας θυμίζουμε: ένα καλό ψηφιακό πλάνο έχει τρεις πυλώνες. Πρώτον, να ξέρετε τους στόχους σας και να έχετε ρεαλιστικές προσδοκίες. Δεύτερον, να χρησιμοποιείτε εργαλεία Analytics, για να παρακολουθείτε και να ελέγχετε τα αποτελέσματα των ενεργειών σας. Και τρίτον, να είστε πάντα ενημερωμένοι για τις τελευταίες εξελίξεις της τεχνολογίας και του κλάδου σας.
Αν το πλάνο σας στηρίζετε σε όλα αυτά και εσείς είστε ανοιχτοί σε αλλαγές, τότε έχετε ήδη κάνει ένα σημαντικό βήμα online.
Resource https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/52
Οι τεχνολογίες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει επίσης και οι συνήθειες των χρηστών όπως για παράδειγμα η χρήση των smartphone και των κοινωνικών δυκτίων (facebook, twitter κ.τ.λ) δεν πρέπει να αγνοήσετε αυτές τις αλλαγές, ΑΝΤΙΘΕΤΑ να τις χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησης σας
Περισσότερες πληροφορίες εδώ
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Thank you for contacting us