Έτσι, αν έχεις καταλήξει μετά από online και offline έρευνα, ότι το προϊόν που θες, για παράδειγμα είναι το παιδικό κάθισμα αυτοκίνητου “Peg Perego Viaggio”, αναζητώντας το σε μια από τις ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών, θα δεις ότι το εν λόγω προϊόν είναι διαθέσιμο σε πολλά καταστήματα με μεγάλο εύρος τιμής.
Έτσι, απλά ο πελάτης που ενδιαφέρεται για το συγκεκριμένο προϊόν εξοικονομεί περισσότερα από 60 ευρώ με μια και μόνο αναζήτηση. Αυτή η δυνατότητα έχει κάνει τις ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών δημοφιλή τα τελευταία χρόνια. Όλα αυτά είναι όμως τα πλεονεκτήματα που απολαμβάνει ο πελάτης. Πως μπορεί ένας έμπορος να εισάγει το eshop του στις ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών; Ποιες είναι οι τεχνικές προϋποθέσεις και ποιο το κόστος για τον επιχειρηματία; Στην συνέχεια του άρθρου θα αναλύσουμε επιγραμματικά τις λεπτομέρειες για την σύνδεση ενός eshop με δύο από τις κυριότερες ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών οι οποίες είναι το skroutz.gr και το bestprice.gr.
Στατιστικά Στοιχεία και Κόστος
Skroutz.gr – Στατιστικά
Μοναδικοί Επισκέπτες ανά Μήνα : 5.098.000
Αναζητήσεις ανά Ημέρα : 723.000
Clicks ανά ημέρα : 569.000
Συνεργαζόμενα καταστήματα : 1.715
Αριθμός Προβαλλόμενων προϊόντων : 10.404.474
Εγγεγραμμένα μέλη : 375.251
Κόστος Συμμετοχής:
Μοναδικοί Επισκέπτες ανά Μήνα : 5.098.000
Αναζητήσεις ανά Ημέρα : 723.000
Clicks ανά ημέρα : 569.000
Συνεργαζόμενα καταστήματα : 1.715
Αριθμός Προβαλλόμενων προϊόντων : 10.404.474
Εγγεγραμμένα μέλη : 375.251
Κόστος Συμμετοχής:
Εφάπαξ Κόστος: 346 ευρώ (περιλαμβάνονται 100 ευρώ για χρήση στην υπηρεσία)
Κόστος ανά click: 0,03 – 0,05 ευρώ
Κόστος ανά click: 0,03 – 0,05 ευρώ
Bestpice.gr – Στατιστικά
Μοναδικοί Επισκέπτες ανά Μήνα : 1.000.000
Συνεργαζόμενα καταστήματα : 1.225
Αριθμός Προβαλλόμενων προϊόντων : 4.624.720
Κατηγορίες προϊόντων : 3.316
Κόστος Συμμετοχής
Εφάπαξ Κόστος: 150 ευρώ (περιλαμβάνονται 50 ευρώ για χρήση στην υπηρεσία)
Κόστος ανά click: 0,05 ευρώ
Διαδικασία Συμμετοχής και Καταχώρισης
Η διαδικασία καταχώρισης του ηλεκτρονικού σας καταστήματος στις ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών skroutz.gr και bestpice.gr απαιτεί σχεδόν τα ίδια στοιχεία. Θα τα χωρίσω σε δυο κατηγορίες, οι οποίες είναι τα γραφειοκρατικά και τα τεχνικά:
Μοναδικοί Επισκέπτες ανά Μήνα : 1.000.000
Συνεργαζόμενα καταστήματα : 1.225
Αριθμός Προβαλλόμενων προϊόντων : 4.624.720
Κατηγορίες προϊόντων : 3.316
Κόστος Συμμετοχής
Εφάπαξ Κόστος: 150 ευρώ (περιλαμβάνονται 50 ευρώ για χρήση στην υπηρεσία)
Κόστος ανά click: 0,05 ευρώ
Διαδικασία Συμμετοχής και Καταχώρισης
Η διαδικασία καταχώρισης του ηλεκτρονικού σας καταστήματος στις ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών skroutz.gr και bestpice.gr απαιτεί σχεδόν τα ίδια στοιχεία. Θα τα χωρίσω σε δυο κατηγορίες, οι οποίες είναι τα γραφειοκρατικά και τα τεχνικά:
Γραφειοκρατικά Στοιχεία
- Φορολογική Έναρξη Εργασιών σε ηλεκτρονική μορφή
- Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ (παρέχεται από το αρμόδιο επιμελητήριο)
- Στοιχεία Επικοινωνίας (εντός της ιστοσελίδας)
- Όροι Χρήσης ηλεκτρονικού καταστήματος (εντός της ιστοσελίδας)
- Όροι αποστολών και πληρωμής (εντός της ιστοσελίδας)
- Τρόποι πληρωμής (απαραίτητη η online πιστωτική κάρτα σε συνεργασία με Ελληνική Τράπεζα)
Τεχνικά Στοιχεία
Δείγμα XML αρχείου Skroutz.gr
Μέσω των ιστοσελίδων τους, δίνονται οδηγίες για την δημιουργία των εν λόγω αρχείων, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την δημιουργία των αρχείων αυτών, χωρίς να απαιτούνται ειδικές γνώσεις (λέμε τώρα). Όπως παρουσιάζεται στο παραπάνω δείγμα, για την καταχώριση στο αρχείο ενός και μόνο προϊόντος χρειάζονται περισσότερες από 30 γραμμές κώδικα ανά αρχείο xml (μην ξεχνάτε ότι θα χρειαστείτε ένα για κάθε μια). Θεωρώ εφικτή την δημιουργία τους για ηλεκτρονικά καταστήματα που διαθέτουν έως 30 προϊόντα τα οποία δεν αλλάζουν το περιεχόμενο τους (τιμές, εικόνες, διαθεσιμότητα).
Τι γίνεται όμως στην περίπτωση δυναμικών ηλεκτρονικών καταστημάτων, που όχι μόνο διαθέτουν δεκάδες προϊόντα, αλλά προσθέτουν και διαφοροποιούν το περιεχόμενο τους ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Σε αυτή την περίπτωση είναι απλά αδύνατη η χειροκίνητη δημιουργία των αρχείων xml ή καθίσταται οικονομικά απαγορευτική η συντήρηση τους από κάποιον προγραμματιστή.
- Αρχείο Προϊόντων XML
Δείγμα XML αρχείου Skroutz.gr
<mywebstore>
<products>
<product>
<id>PBK-001</id>
<mpn>
<![CDATA[ PRESTIGE FASHION ]]>
</mpn>
<name>
<![CDATA[ Semi Gloss Μπλούζα – Γκρι Ανοιχτό PBK-001 ]]>
</name>
<link>
<![CDATA[http://www.prestigefashion.gr/shop/gynainies-mplouzes/semi-gloss-blouza-gkri-anichto/]]>
</link>
<image>
<![CDATA[http://www.prestigefashion.gr/wp-content/uploads/2015/06/PBK-001-150×150.jpg]]>
</image>
<category>ΜΠΛΟΥΖΕΣ-ΠΟΥΛΟΒΕΡ</category>
<price_with_vat>
<![CDATA[ 18.90 ]]>
</price_with_vat>
<instock>Y</instock>
<availability>Available</availability>
<manufacturer>
<![CDATA[ PRESTIGE FASHION ]]>
</manufacturer>
</product>
</mywebstore>
Μέσω των ιστοσελίδων τους, δίνονται οδηγίες για την δημιουργία των εν λόγω αρχείων, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την δημιουργία των αρχείων αυτών, χωρίς να απαιτούνται ειδικές γνώσεις (λέμε τώρα). Όπως παρουσιάζεται στο παραπάνω δείγμα, για την καταχώριση στο αρχείο ενός και μόνο προϊόντος χρειάζονται περισσότερες από 30 γραμμές κώδικα ανά αρχείο xml (μην ξεχνάτε ότι θα χρειαστείτε ένα για κάθε μια). Θεωρώ εφικτή την δημιουργία τους για ηλεκτρονικά καταστήματα που διαθέτουν έως 30 προϊόντα τα οποία δεν αλλάζουν το περιεχόμενο τους (τιμές, εικόνες, διαθεσιμότητα).
Τι γίνεται όμως στην περίπτωση δυναμικών ηλεκτρονικών καταστημάτων, που όχι μόνο διαθέτουν δεκάδες προϊόντα, αλλά προσθέτουν και διαφοροποιούν το περιεχόμενο τους ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Σε αυτή την περίπτωση είναι απλά αδύνατη η χειροκίνητη δημιουργία των αρχείων xml ή καθίσταται οικονομικά απαγορευτική η συντήρηση τους από κάποιον προγραμματιστή.
Τι χρειάζεσαι;
Πιστωτική Κάρτα
Κόστος μεταφορικών
Αναγνωρίσιμα προϊόντα
Προσοχή !!! Τρία είναι τα προβλήματα που έχετε
- To Υψηλό πάγιο κόστος συμμετοχής.
- Το PPC ( Pay Per Clisk ) promote system - δηλαδή η χρέωση ανά click επισκέπτη ακόμα και αν ΔΕΝ ψωνίσει ο επισκέπτης και όχι affiliate system.(ποσοστό από την πώληση) που είναι πιο δίκαιο στις πληρωμές
- Επίσης είστε σε μια συνεχή σύγκριση κατώτερης τιμής που σημαίνει ότι πρέπει να πουλάτε με πολύ χαμηλό ποσοστό κέρδους.
Η λύση Οδηγός επιβίωσης για να ανταπεξέλθετε και να επιβιώσετε από τα υψηλά κόστη σε όλο αυτό το πακέτο είναι είναι:
- Οπωσδήποτε: Απόλυτη κορυφαία στρατηγική internet marketing
- Οπωσδήποτε: Να Έχετε ένα Εκπληκτικό γρήγορο e-shop με ευρύ φάσμα προϊόντων φιλικό προς τον πελάτη , με στόχο να τον κρατήσει σαν πελάτη και όχι απλά να ψωνίσει κάτι.
- Οπωσδήποτε: Επιλογή Γρήγορης αγοράς σαν Επισκέπτης ( χωρίς να απαιτείται η δημιουργία λογαριασμού )
- Οπωσδήποτε: Στόχευση στο Branding και κρατήσετε τον πελάτη που θα σας επισκεφτεί , έτσι ώστε την επόμενη φορά να έλθει κατευθείαν στο e-shop σας.
- Οπωσδήποτε: Σύστημα συλλογής e-mails για να τρέξετε αργότερα μια καμπάνια e-mail marketing
- Οπωσδήποτε: Δυνατά Call to action χαρτιά κρυμμένα στο μανίκι σας για να τα παίξετε οταν ο πελάτης σας επισκεφτεί πρώτη φορά
Αυτά είναι οι σημαντικότερες τεχνικές επιβίωσης δείτε πολύ πιο πιο αναλυτικά στο Δωρεάν βιβλίο:
Κατεβάστε το Τώρα Εδώ
Εντελώς δωρεάν βιβλίο: "Διαφήμιση και αύξηση πωλήσεών μου μεσώ διαδικτύου"
Δείτε περισσότερα για eshop: https://istogrami365.blogspot.com/search/label/E-Shop
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Thank you for contacting us