Slide show

Συγκρίνοντας τις διαφημίσεις αναζήτησης και τις διαφημίσεις προβολής

Eίναι οι διαφημίσεις αναζήτησης ή αλλιώς search ads και οι διαφημίσεις προβολής ή αλλιώς display ads. Και οι δύο τρόποι μπορούν να βοηθήσουν πολύ την επιχείρησή σας, αλλά διαφέρουν σημαντικά μεταξύ τους. Ας δούμε πώς λειτουργούν, πού εμφανίζονται και τι μορφή έχουν, ώστε να γνωρίζετε τι πρέπει να επιλέξετε.


Λοιπόν. Ξεκινάμε με τη διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης, τα search ads.

Ας υποθέσουμε ότι μια οικογένεια Σουηδών με μικρά παιδιά θέλει να κάνει διακοπές στην Ελλάδα. Η οικογένεια μπαίνει σε μια μηχανή αναζήτησης και πληκτρολογεί "διακοπές στην Ελλάδα για οικογένειες".

Τώρα που ο χρήστης ψάχνει να βρει οικογενειακές διακοπές στην Ελλάδα είναι η ιδανική στιγμή να τον ενημερώσετε για το οικογενειακό ξενοδοχείο που έχετε στη Σκιάθο.

Οπότε οι χρήστες, δηλώνουν στις μηχανές αναζήτησης τι ψάχνουν,
και οι διαφημιζόμενοι υποβάλλουν προσφορές για να εμφανίζονται οι διαφημίσεις τους ως απάντηση στις λέξεις και φράσεις που πληκτρολογούν οι χρήστες. Αυτό γίνεται με τα search ads.

Τα display ads λειτουργούν διαφορετικά. Εδώ ο χρήστης δεν αναζητά απαραιτήτως προϊόντα ή υπηρεσίες σαν τις δικές σας. Δεν βρίσκεται σε μηχανή αναζήτησης, απλά έχει μπει σε κάποιο site που τον ενδιαφέρει. Και σε αυτό το site εμφανίζεται η διαφήμισή σας.

Η αντιστοιχία στον πραγματικό κόσμο θα μπορούσε να είναι οι διαφημιστικές πινακίδες στο δρόμο. Κάποιος πάει στη δουλειά του το πρωί και στο δρόμο πετυχαίνει 2-3 διαφημίσεις. Κάπως έτσι είναι.

Ωστόσο υπάρχει μια μεγάλη διαφορά. Δεν θα βάλετε τα display ads οπουδήποτε, αλλά θα επιλέξετε πού θα τοποθετηθούν τα μηνύματά σας για να τα δουν εκείνοι που μπορεί να ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες σας.

Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να βρείτε σε ποια sites συχνάζουν οι δυνητικοί πελάτες σας ή να στοχεύσετε χρήστες που έχουν δείξει ενδιαφέρον για όσα προσφέρετε.

Στο παράδειγμα με το ξενοδοχείο στη Σκιάθο, ο δυνητικός πελάτης πιθανότατα ψάχνει σε site με φθηνά αεροπορικά εισιτήρια. Αυτό, λοιπόν, θα μπορούσε να είναι το κατάλληλο μέρος για να προβάλλετε τις διαδικτυακές "διαφημιστικές πινακίδες" σας.

Ας δούμε μια ακόμα διαφορά μεταξύ search και display ads:

Παρακολουθήστε τη σκέψη μου.

Ας υποθέσουμε ότι η οικογένεια από τη Σουηδία πληκτρολογεί στην αναζήτηση “ξενοδοχείο για οικογενειακές διακοπές στην Ελλάδα”. Η διαφήμισή σας εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης, αλλά ο χρήστης δεν την κλικάρει, ίσως γιατί αποφάσισε να κλικάρει τη διαφήμιση κάποιου άλλου ξενοδοχείου.

Αν λοιπόν ο χρήστης σταματήσει να ψάχνει στην αναζήτηση και περιηγηθεί κάπου αλλού στο ίντερνετ, τότε δε μπορεί να ξαναδεί τη διαφήμισή σας. Κι αυτό γιατί η διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης εμφανίζεται μόνο όταν ο χρήστης ψάχνει στην αναζήτηση.

Αντίθετα τα display ads, σας δίνουν τη δυνατότητα οι διαφημίσεις σας να εμφανίζονται σε οποιαδήποτε ιστοσελίδα φιλοξενεί διαφημίσεις και αυτό θεωρητικά σημαίνει εκατομμύρια επιλογές.

Υπάρχει και μια τελευταία διαφορά μεταξύ διαφημίσεων αναζήτησης και display ads: Η μορφή τους.
Οι διαφημίσεις στις μηχανές αναζήτησης συνήθως είναι μια επικεφαλίδα, ένα περιγραφικό κείμενο, ένας σύνδεσμος στον οποίο μπορείτε να κάνετε κλικ, και ίσως αριθμός τηλεφώνου.

Αντίθετα τα display ads προσφέρουν στους διαφημιζόμενους πολύ πιο δημιουργικές επιλογές: διαφορετικά μεγέθη, διαφορετικές τεχνικές, εικόνες και κίνηση. Αυτό σημαίνει πιο πολλές ευκαιρίες να προσελκύσετε την προσοχή δυνητικών πελατών.

Τα δύο είδη διαδικτυακής διαφήμισης μπορούν να δουλέψουν παράλληλα γιατί το ένα συμπληρώνει το άλλο.

Πώς?

Για παράδειγμα με ένα εντυπωσιακό display ad οι χρήστες θα μάθουν την ύπαρξή σας.
Στη συνέχεια, όταν θέλουν να κάνουν κράτηση, είναι πιθανό να χρησιμοποιήσουν μια μηχανή αναζήτησης. Αν οι διαφημίσεις σας εμφανιστούν στην αναζήτησή τους, μπορεί να σας αναγνωρίσουν και να κάνουν κλικ!

Συνοψίζοντας, να θυμάστε πως τόσο τα search όσο και τα display ads μπορούν να προσελκύσουν νέους πελάτες, απλώς με διαφορετικούς τρόπους.

Γνωρίζοντας περισσότερα για αυτά τα δύο είδη διαφημίσεων μπορείτε να προβάλλετε το κατάλληλο μήνυμα στους κατάλληλους χρήστες όπου κι αν βρίσκονται.

Πηγή https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/90


Οι τεχνολογίες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει επίσης και οι συνήθειες των χρηστών όπως για παράδειγμα η χρήση των smartphone και των κοινωνικών δυκτίων (facebook, twitter κ.τ.λ) δεν πρέπει να αγνοήσετε αυτές τις αλλαγές, ΑΝΤΙΘΕΤΑ να τις χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησης σας

Περισσότερες πληροφορίες εδώ


istogrami      greektourism
More information here    Visit our Blog here


NEW !!! Μπορείτε να συμμετέχετε ενεργά στην ομάδα wordpress911 να κάνετε και να απαντάτε ερωτήσεις να ανεβάζετε άρθρα και video κάντε εγγραφή » Here

Links: Μορείτε να κατεβάσετε τα καλύτερα WordPress Woocommerce Templates ΕΔΩ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Thank you for contacting us