Slide show

Online Strategy: Προωθώντας περιεχόμενο στο διαδίκτυο

Ας το παραδεχτούμε. Η δημιουργία καλού περιεχομένου παίρνει πολύ χρόνο, γι΄αυτό καλό είναι να φτάνει σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους.

Σε αυτό το μάθημα θα σας δείξουμε πώς να προωθείτε το περιεχόμενο σας, πώς να φτιάχνετε ένα ημερολόγιο περιεχομένου και πώς να ενισχύετε την προβολή σας μέσα από τα δικά σας, τα κερδισμένα αλλά και τα πληρωμένα κανάλια.

Γνωρίζατε ότι κάποιοι bloggers συνιστούν να αφιερώνετε για την προώθηση του περιεχομένου σας, τον ίδιο χρόνο που αφιερώνετε για να το γράψετε; Με τόσους πολλούς ανθρώπους online οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, είναι πολύ σημαντικό να προωθείτε σωστά το περιεχόμενό σας ώστε να φτάνει σε περισσότερους.

Ας υποθέσουμε ότι ο Νίκος, που έχει ένα κατάστημα με αξεσουάρ για κατοικίδια, αφιέρωσε πολύ χρόνο και κόπο για να δημιουργήσει ένα διασκεδαστικό θέμα για την εκπαίδευση των σκύλων.

Μετά από τόση δουλειά, θέλει να είναι σίγουρος ότι θα το δει όσο το δυνατόν πιο μεγάλο μέρος του κοινού που στοχεύει. Και εδώ έρχεται να βοηθήσει η προώθηση.

Για τον Νίκο, το κλειδί για τη στρατηγική προώθησης του περιεχομένου του είναι να γνωρίζει πού περνάει χρόνο το κοινό του, όταν είναι online. Στο Pinterest; Στο Instagram; Οι πελάτες του παρακολουθούν βίντεο στο YouTube ή προτιμούν να διαβάζουν blogs; Κατανοώντας πώς το κοινό του "καταναλώνει" περιεχόμενο θα τον βοηθήσει να σχεδιάσει μία σωστή στρατηγική.

Πριν ξεκινήσετε να σχεδιάζετε την προώθηση του περιεχομένου σας, είναι σημαντικό να γνωρίζετε τα διαθέσιμα κανάλια. Ο διαχωρισμός των καναλιών στις κατηγορίες "Ιδιόκτητα", "Κερδισμένα" και "Πληρωμένα" είναι μία καλή αρχή.

Για τον Νίκο, ιδιόκτητα είναι τα κανάλια που διαχειρίζεται ο ίδιος, όπως το site, το blog και τα προφίλ του στα social media. Ξεκινώντας να προωθείτε το περιεχόμενό σας μέσω των ιδιόκτητων καναλιών σας, αποτελεί συνήθως μία ευέλικτη και οικονομική επιλογή.

Ως κερδισμένο κανάλι αναφέρεται οποιοδήποτε τρίτο μέρος αναπαράγει το υλικό σας, όπως π.χ. ένας ζωόφιλος blogger που κοινοποιεί το περιεχόμενο του Νίκου. Τα κερδισμένα κανάλια μπορούν να προσελκύσουν περισσότερο κόσμο στο περιεχόμενο σας και να του προσδώσουν αξιοπιστία.

Τέλος, ως πληρωμένα κανάλια εννοούμε όποιες ενέργειες προώθησης πληρώνετε. Με αυτά μπορείτε να στοχεύσετε τις καμπάνιες σας σε συγκεκριμένο κοινό, βάσει των στόχων και των χρημάτων που διαθέτετε. Ο Νίκος θα μπορούσε να επενδύσει στη διαφήμιση του άρθρου του στα social media και να έτσι πλησιάσει περισσότερους πιθανούς αναγνώστες που συχνάζουν σε αυτά τα κανάλια.

Όταν αποφασίσετε σε ποια κανάλια θα προωθήσετε το περιεχόμενό σας, τότε είναι η κατάλληλη στιγμή να φτιάξετε ένα ημερολόγιο περιεχομένου. Το ημερολόγιο περιεχομένου είναι ένα αναλυτικό χρονολόγιο που οργανώνει τις δραστηριότητες σας. Οργανώνοντας με σαφήνεια τι θα δημοσιευτεί και πότε, θα σας βοηθήσει να προετοιμάζετε το περιεχόμενό σας αποτελεσματικά και τακτικά, ενώ ταυτόχρονα όλοι όσοι δουλεύουν μαζί σας θα γνωρίζουν το ακριβές πλάνο που πρέπει να ακολουθήσουν. Στη συνέχεια, μερικές συμβουλές για τη δημιουργία του δικού σας ημερολογίου περιεχομένου.

Κάντε το εφικτό.Το ημερολόγιο περιεχομένου πρέπει να έχει ρεαλιστικές προθεσμίες. Αν το ημερολόγιο δεν είναι εφικτό, θα βγείτε εκτός προγράμματος και το περιεχόμενό σας δεν θα αξιοποιηθεί στο έπακρο. Σημειώστε τις σημαντικές ημερομηνίες. Οι αργίες και οι διάφορες γιορτές είναι καλές ευκαιρίες για δημοσίευση εποχιακού περιεχομένου. 

Συνδυάστε διαφορετικά κανάλια. 
Σκεφτείτε πώς μπορείτε να συνδυάσετε διάφορα κανάλια μαζί όπως π.χ. blog και social media για να προωθήσετε την καμπάνια περιεχομένου σας. 

Μην ξεχνάτε το κοινό σας.
Ορίστε με σαφήνεια το κοινό, σε κάθε στάδιο του ημερολογίου. Αν μιλάτε σε διάφορες κατηγορίες κοινού, ορίστε σε ποια συγκεκριμένη στοχεύετε. 

Εξερευνήστε τα online εργαλεία. Υπάρχουν πολλά δωρεάν ή επί πληρωμή εργαλεία που μπορούν να σας βοηθήσουν να φτιάξετε ημερολόγιο, να ανεβάσετε περιεχόμενο στα social media ή να δουλέψετε το περιεχόμενο σε συνεργασία με την ομάδα σας. Αυτά τα εργαλεία μπορούν να σας εξοικονομήσουν χρόνο, αυτοματοποιώντας κάποιες διαδικασίες κατά τη δημιουργία και διανομή του περιεχομένου σας.

Αφού μάθατε πώς να προωθείτε το περιεχόμενό σας online, σκεφτείτε τώρα ποια κανάλια θα ήταν κατάλληλα για την επιχείρηση ή τη μάρκα σας και πώς ένα ημερολόγιο περιεχομένου μπορεί να κάνει πιο αποτελεσματική τη μάρκετινγκ καμπάνια σας

Resource https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/151




Οι τεχνολογίες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει επίσης και οι συνήθειες των χρηστών όπως για παράδειγμα η χρήση των smartphone και των κοινωνικών δυκτίων (facebook, twitter κ.τ.λ) δεν πρέπει να αγνοήσετε αυτές τις αλλαγές, ΑΝΤΙΘΕΤΑ να τις χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησης σας

Περισσότερες πληροφορίες εδώ
istogrami      greektourism
More information here    Visit our Blog here
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Thank you for contacting us