Πώς το site σας μπορεί να ικανοποιήσει ταυτόχρονα και τις ανάγκες των επισκεπτών αλλά και τους δικούς σας επιχειρηματικούς στόχους.
Ας δούμε ένα παράδειγμα.
Το καλοκαίρι ένας παραθεριστής στα Κύθηρα ψάχνει τούρτα για τα γενέθλια της κόρης του. Μπαίνει λοιπόν στο site του ζαχαροπλαστείου σας για να βρει το τηλέφωνο και να παραγγείλει μια τούρτα. Αν βρει εύκολα το τηλέφωνο σας, είναι αυτό ακριβώς που σας έλεγα: Το site ικανοποίησε και την ανάγκη του παραθεριστή να βρει τούρτα και τον δικό σας στόχο να πουλήσετε.
Βεβαιωθείτε λοιπόν ότι και στο δικό σας site, ο αριθμός τηλεφώνου είναι σε εμφανές σημείο, κι αν είναι δυνατόν σε κάθε σελίδα.
Προσθέστε ακόμη και μια προτροπή όπως “καλέστε μας τώρα”.
Φροντίστε να βρίσκουν εύκολα τη σελίδα επικοινωνίας.
Και δώστε τη δυνατότητα σε όσους μπήκαν από κινητό να σας καλέσουν με ένα κλικ.
Ας υποθέσουμε ότι κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού θέλετε να προσελκύσετε πελάτες που κάνουν διακοπές στην περιοχή σας. Ομως δεν ξέρουν πώς θα έρθουν στο κατάστημά σας. Για να τους βοηθήσετε ενσωματώστε χάρτες στο site σας μαζί με συγκεκριμένες οδηγίες.
Τι άλλο μπορεί να αναζητούν οι επισκέπτες του site σας; Μήπως τιμές; Ειδικές προσφορές;
Αν εξασφαλίσετε εύκολη πρόσβαση σε όλες τις παραπάνω πληροφορίες, θα έχετε καταφέρει να συνδυάσετε τις ανάγκες των επισκεπτών με τις δικές σας προσδοκίες.
Ας μιλήσουμε τώρα για το περιεχόμενο των ιστοσελίδων σας.
Μην προσπαθήσετε απλώς να πουλήσετε. Μην περιαυτολογείτε και μην χρησιμοποιείτε τεχνική ορολογία και εκφράσεις.
Εξηγήστε με απλά λόγια τι μπορείτε να προσφέρετε στους πελάτες. Γράψτε κείμενα κατανοητά, απλά και φιλικά.
Αν πάλι θέλετε να χτίσετε μια πιο στενή σχέση με τους επισκέπτες σας, διηγηθείτε τους μια ιστορία.
Και κάτι άλλο που μπορεί να βοηθήσει;
Εμπειρίες ή βίντεο ικανοποιημένων πελατών ή μια στήλη με κριτικές για τα προϊόντα σας.
Και να θυμάστε, κάθε δευτερόλεπτο μετράει. Συνήθως οι χρήστες δεν παραμένουν για πολύ στα site. Όμως οι εικόνες, οι επικεφαλίδες και η σαφής πλοήγηση μπορούν να τους βοηθήσουν να βρουν ακριβώς αυτό που αναζητούν πριν φύγουν.
Ας συνοψίσουμε.
Αν σχεδιάσετε και δημιουργήσετε την ιστοσελίδα σας βάσει των επιχειρηματικών σας στόχων σε συνδυασμό με τις ανάγκες των επισκεπτών σας, οι πιθανότητες επιτυχίας είναι μεγάλες.
Resource https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/32
Ας δούμε ένα παράδειγμα.
Το καλοκαίρι ένας παραθεριστής στα Κύθηρα ψάχνει τούρτα για τα γενέθλια της κόρης του. Μπαίνει λοιπόν στο site του ζαχαροπλαστείου σας για να βρει το τηλέφωνο και να παραγγείλει μια τούρτα. Αν βρει εύκολα το τηλέφωνο σας, είναι αυτό ακριβώς που σας έλεγα: Το site ικανοποίησε και την ανάγκη του παραθεριστή να βρει τούρτα και τον δικό σας στόχο να πουλήσετε.
Βεβαιωθείτε λοιπόν ότι και στο δικό σας site, ο αριθμός τηλεφώνου είναι σε εμφανές σημείο, κι αν είναι δυνατόν σε κάθε σελίδα.
Προσθέστε ακόμη και μια προτροπή όπως “καλέστε μας τώρα”.
Φροντίστε να βρίσκουν εύκολα τη σελίδα επικοινωνίας.
Και δώστε τη δυνατότητα σε όσους μπήκαν από κινητό να σας καλέσουν με ένα κλικ.
Ας υποθέσουμε ότι κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού θέλετε να προσελκύσετε πελάτες που κάνουν διακοπές στην περιοχή σας. Ομως δεν ξέρουν πώς θα έρθουν στο κατάστημά σας. Για να τους βοηθήσετε ενσωματώστε χάρτες στο site σας μαζί με συγκεκριμένες οδηγίες.
Τι άλλο μπορεί να αναζητούν οι επισκέπτες του site σας; Μήπως τιμές; Ειδικές προσφορές;
Αν εξασφαλίσετε εύκολη πρόσβαση σε όλες τις παραπάνω πληροφορίες, θα έχετε καταφέρει να συνδυάσετε τις ανάγκες των επισκεπτών με τις δικές σας προσδοκίες.
Ας μιλήσουμε τώρα για το περιεχόμενο των ιστοσελίδων σας.
Μην προσπαθήσετε απλώς να πουλήσετε. Μην περιαυτολογείτε και μην χρησιμοποιείτε τεχνική ορολογία και εκφράσεις.
Εξηγήστε με απλά λόγια τι μπορείτε να προσφέρετε στους πελάτες. Γράψτε κείμενα κατανοητά, απλά και φιλικά.
Αν πάλι θέλετε να χτίσετε μια πιο στενή σχέση με τους επισκέπτες σας, διηγηθείτε τους μια ιστορία.
Και κάτι άλλο που μπορεί να βοηθήσει;
Εμπειρίες ή βίντεο ικανοποιημένων πελατών ή μια στήλη με κριτικές για τα προϊόντα σας.
Και να θυμάστε, κάθε δευτερόλεπτο μετράει. Συνήθως οι χρήστες δεν παραμένουν για πολύ στα site. Όμως οι εικόνες, οι επικεφαλίδες και η σαφής πλοήγηση μπορούν να τους βοηθήσουν να βρουν ακριβώς αυτό που αναζητούν πριν φύγουν.
Ας συνοψίσουμε.
Αν σχεδιάσετε και δημιουργήσετε την ιστοσελίδα σας βάσει των επιχειρηματικών σας στόχων σε συνδυασμό με τις ανάγκες των επισκεπτών σας, οι πιθανότητες επιτυχίας είναι μεγάλες.
Resource https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/32
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Thank you for contacting us