Σε αυτό το βίντεο θα συζητήσουμε για το πώς μπορείτε να έρθετε σε επαφή με πελάτες που βρίσκονται κοντά σας μέσω των κινητών.
Σήμερα η τεχνολογία που χρησιμοποιείται σε κινητά τηλέφωνα διαθέτει πολλά εργαλεία όπως χάρτες, εφαρμογές και διαφημίσεις που μπορούν να εντοπίσουν τους χρήστες που βρίσκονται στην περιοχή σας και να τους μετατρέψουν σε πελάτες σας.
Ας ξεκινήσουμε βλέποντας πώς τα κινητά σας βοηθάνε να διαφημιστείτε σε τοπικό επίπεδο.
Σας έχει τύχει να χρησιμοποιήσετε το κινητό σας για να εντοπίσετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που βρίσκεται κοντά σας;
Ας πούμε ότι κάποιος βρίσκεσαι για διακοπές στη Χαλκιδική και κάνει ποδήλατο, και ξαφνικά σπάει η αλυσίδα του. Αν έχει μαζί το κινητό του, λογικά θα ψάξει για ένα κατάστημα ποδηλάτων για να αλλάξει την αλυσίδα του; Έτσι δεν είναι;
Τώρα, αλλάζουμε ρόλους και πάμε να υποθέσουμε ότι είστε ο ιδιοκτήτης ενός καταστήματος ποδηλάτων εκεί κοντά. Θα θέλατε να εμφανιστείτε στο χρήστη, σωστά? Τι θα μπορούσατε να κάνετε, λοιπόν, για να αυξήσετε τις πιθανότητές να εμφανιστείτε σε κάποιον που αναζητά τις υπηρεσίες σας και βρίσκεται πολύ κοντά σας;
Πρώτα απ όλα πρέπει να βρίσκεστε σε τοπικούς διαδικτυακούς καταλόγους όπως το Google My Business και σε sites με κριτικές. Και στη συνέχεια μπορείτε αν θέλετε να αξιοποιήσετε και τη μεγάλη ευκαιρία της διαφήμισης σε τοπικό επίπεδο.
Τι πρέπει να προσέξετε;
Αρχικά πρέπει είστε σίγουροι ότι το site σας εμφανίζεται σωστά σε κινητές συσκευές και είναι εμφανή το τηλέφωνο και η διεύθυνσή σας.
Από κει και πέρα υπάρχουν πολλές δυνατότητες. Για παράδειγμα, ο χρήστης πιθανόν να επιτρέπει σε ιστοσελίδες και εφαρμογές να χρησιμοποιούν τη λειτουργία GPS. Το GPS εντοπίζει πού ακριβώς βρίσκεται ο χρήστης με τη σπασμένη αλυσίδα και τον οδηγεί στο κατάστημα ποδηλάτων σας.
Ακόμα μπορείτε να φτιάξετε μία εφαρμογή που οι χρήστες μπορούν να εγκαταστήσουν στα κινητά τους. Μέσω του GPS η εφαρμογή μπορεί να στέλνει μηνύματα σε δυνητικούς πελάτες που βρίσκονται κοντά σας για εκπτώσεις ή προσφορές.
Με την εφαρμογή αυτή, οι πελάτες σας μπορούν να κάνουν ακόμα ένα σωρό πράγματα, που θα τους κάνουν τη ζωή εύκολη: να κλείσουν ραντεβού για service, να σας ρωτήσουν κάτι ή να παραγγείλουν ένα νέο εξάρτημα για το ποδήλατό τους.
Κι εσείς αντίστοιχα μπορείτε να τους στέλνετε μια πρόσκληση για τη μηνιαία βραδινή ποδηλατάδα ή ό,τι άλλο σκεφτείτε.
Η λειτουργία GPS είναι ένα θαυμάσιο εργαλείο για διαφήμιση σε τοπικό επίπεδο, γιατί μπορεί να στοχεύσει σε συγκεκριμένη περιοχή.
Ας δούμε τώρα πώς με τη βοήθεια του GPS, οι διαφημίσεις σε κινητά σάς βοηθούν να στοχεύσετε όχι μόνο τους κατάλληλους πελάτες, την κατάλληλη στιγμή αλλά και στο κατάλληλο σημείο.
Ας υποθέσουμε ότι ο χρήστης που κάνει διακοπές στη Χαλκιδική δεν γνωρίζει το κατάστημα σας, όμως αναζητά τις υπηρεσίες σας. Με την διαφήμιση σε τοπικό επίπεδο το site σας έχει περισσότερες πιθανότητες να εμφανιστεί ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης, γιατί σκοράρετε καλά και σε όρους συνάφειας αλλά και εμβέλειας.
Και φυσικά εκτός από τις μηχανές αναζήτησης, η τοπική διαφήμιση αποδίδει πολύ καλά και στα social media, στους διαδικτυακούς καταλόγους, και στα sites ιστοσελίδων με κριτικές.
Ανακεφαλαιώνουμε:
Συνοψίζοντας, σκεφτείτε πάλι την επιχείρηση ποδηλάτων και ποιες ευκαιρίες σας προσφέρουν τα κινητά.
Για αρχή, φροντίστε να προσφέρετε εύκολη πλοήγηση στους πελάτες που έχουν μπει από κινητή συσκευή.
Στη συνέχεια, εκμεταλλευτείτε την τεχνολογία των κινητών συσκευών, όπως το GPS αλλά και τις εφαρμογές, για να γίνετε πιο προσιτοί σε πελάτες που βρίσκονται κοντά σας.
Και, τέλος, διαφημιστείτε σε τοπικό επίπεδο, σε άτομα που βρίσκονται σε κοντινή απόσταση και εν κινήσει.
Πηγή https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/74
Ας ξεκινήσουμε βλέποντας πώς τα κινητά σας βοηθάνε να διαφημιστείτε σε τοπικό επίπεδο.
Σας έχει τύχει να χρησιμοποιήσετε το κινητό σας για να εντοπίσετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που βρίσκεται κοντά σας;
Ας πούμε ότι κάποιος βρίσκεσαι για διακοπές στη Χαλκιδική και κάνει ποδήλατο, και ξαφνικά σπάει η αλυσίδα του. Αν έχει μαζί το κινητό του, λογικά θα ψάξει για ένα κατάστημα ποδηλάτων για να αλλάξει την αλυσίδα του; Έτσι δεν είναι;
Τώρα, αλλάζουμε ρόλους και πάμε να υποθέσουμε ότι είστε ο ιδιοκτήτης ενός καταστήματος ποδηλάτων εκεί κοντά. Θα θέλατε να εμφανιστείτε στο χρήστη, σωστά? Τι θα μπορούσατε να κάνετε, λοιπόν, για να αυξήσετε τις πιθανότητές να εμφανιστείτε σε κάποιον που αναζητά τις υπηρεσίες σας και βρίσκεται πολύ κοντά σας;
Πρώτα απ όλα πρέπει να βρίσκεστε σε τοπικούς διαδικτυακούς καταλόγους όπως το Google My Business και σε sites με κριτικές. Και στη συνέχεια μπορείτε αν θέλετε να αξιοποιήσετε και τη μεγάλη ευκαιρία της διαφήμισης σε τοπικό επίπεδο.
Τι πρέπει να προσέξετε;
Αρχικά πρέπει είστε σίγουροι ότι το site σας εμφανίζεται σωστά σε κινητές συσκευές και είναι εμφανή το τηλέφωνο και η διεύθυνσή σας.
Από κει και πέρα υπάρχουν πολλές δυνατότητες. Για παράδειγμα, ο χρήστης πιθανόν να επιτρέπει σε ιστοσελίδες και εφαρμογές να χρησιμοποιούν τη λειτουργία GPS. Το GPS εντοπίζει πού ακριβώς βρίσκεται ο χρήστης με τη σπασμένη αλυσίδα και τον οδηγεί στο κατάστημα ποδηλάτων σας.
Ακόμα μπορείτε να φτιάξετε μία εφαρμογή που οι χρήστες μπορούν να εγκαταστήσουν στα κινητά τους. Μέσω του GPS η εφαρμογή μπορεί να στέλνει μηνύματα σε δυνητικούς πελάτες που βρίσκονται κοντά σας για εκπτώσεις ή προσφορές.
Με την εφαρμογή αυτή, οι πελάτες σας μπορούν να κάνουν ακόμα ένα σωρό πράγματα, που θα τους κάνουν τη ζωή εύκολη: να κλείσουν ραντεβού για service, να σας ρωτήσουν κάτι ή να παραγγείλουν ένα νέο εξάρτημα για το ποδήλατό τους.
Κι εσείς αντίστοιχα μπορείτε να τους στέλνετε μια πρόσκληση για τη μηνιαία βραδινή ποδηλατάδα ή ό,τι άλλο σκεφτείτε.
Η λειτουργία GPS είναι ένα θαυμάσιο εργαλείο για διαφήμιση σε τοπικό επίπεδο, γιατί μπορεί να στοχεύσει σε συγκεκριμένη περιοχή.
Ας δούμε τώρα πώς με τη βοήθεια του GPS, οι διαφημίσεις σε κινητά σάς βοηθούν να στοχεύσετε όχι μόνο τους κατάλληλους πελάτες, την κατάλληλη στιγμή αλλά και στο κατάλληλο σημείο.
Ας υποθέσουμε ότι ο χρήστης που κάνει διακοπές στη Χαλκιδική δεν γνωρίζει το κατάστημα σας, όμως αναζητά τις υπηρεσίες σας. Με την διαφήμιση σε τοπικό επίπεδο το site σας έχει περισσότερες πιθανότητες να εμφανιστεί ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης, γιατί σκοράρετε καλά και σε όρους συνάφειας αλλά και εμβέλειας.
Και φυσικά εκτός από τις μηχανές αναζήτησης, η τοπική διαφήμιση αποδίδει πολύ καλά και στα social media, στους διαδικτυακούς καταλόγους, και στα sites ιστοσελίδων με κριτικές.
Ανακεφαλαιώνουμε:
Συνοψίζοντας, σκεφτείτε πάλι την επιχείρηση ποδηλάτων και ποιες ευκαιρίες σας προσφέρουν τα κινητά.
Για αρχή, φροντίστε να προσφέρετε εύκολη πλοήγηση στους πελάτες που έχουν μπει από κινητή συσκευή.
Στη συνέχεια, εκμεταλλευτείτε την τεχνολογία των κινητών συσκευών, όπως το GPS αλλά και τις εφαρμογές, για να γίνετε πιο προσιτοί σε πελάτες που βρίσκονται κοντά σας.
Και, τέλος, διαφημιστείτε σε τοπικό επίπεδο, σε άτομα που βρίσκονται σε κοντινή απόσταση και εν κινήσει.
Πηγή https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/74
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Thank you for contacting us