Slide show

Facebook διαφήμιση εναντίον Google διαφήμιση, πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα

Η επαφή και η ενημέρωση των πελατών σχετικά με τα προϊόντα, τις υπηρεσίες, αλλά και την επιχείρηση συνολικά, είναι ένα σημαντικό μέρος της κάθε επιχείρησης. Αυτή η διαδικασία έγινε ευκολότερη με την ανάπτυξη του Διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Είναι εύλογο, πολλές επιχειρήσεις, τόσο νεοσύστατες όσο και αναπτυγμένες να χρησιμοποιούν την online διαφήμιση ως σημαντικό μέρος της στρατηγικής marketing τους.

Ωστόσο, υπάρχουν πλέον τόσες πολλές επιλογές για online διαφήμιση ,ώστε να δημιουργείται το δίλημμα για το ποια είναι η καλύτερη μέθοδος για να ξεκινήσει μια επιχείρηση τη διαφήμιση στο διαδίκτυο.

Αναμφίβολα, το Facebook είναι η μεγαλύτερη κοινωνική πλατφόρμα πολυμέσων με μεγάλες δυνατότητες για τη διαφήμιση της επιχείρησής σας. Ως εκ τούτου, είναι προφανές ότι πολλοί άνθρωποι αναρωτιούνται αν αξίζει να επενδύσουν σε Facebook διαφημίσεις.

Εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν το Facebook για επικοινωνία, διασκέδαση, αναζήτηση πληροφοριών. Με τη δημιουργία των κοινωνικών δικτύων οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε ομάδες ενδιαφέροντος, να ανταλλάσουν απόψεις, να μοιράζονται φωτογραφίες κ.ο.κ.. Φαίνεται ότι η δημιουργία μιας σελίδας για την επιχείρησή σας, θα φέρει αρκετά από τα αναμενόμενα οφέλη. Ωστόσο, δεν είναι το μοναδικό μέσο διαδικτυακής διαφήμισης και εφόσον κάποιος θέλει να έχει το μέγιστο αποτέλεσμα για την επιχείρησή του θα πρέπει να ανατρέξει και σε εναλλακτικές μεθόδους (πχ Google Adwords). Ωστόσο, εξακολουθεί να είναι ένα σημαντικό κανάλι για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, ώστε να εμπορεύονται και να διαφημίζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

Όπως και με κάθε άλλη διαφήμιση, έτσι και οι διαφημίσεις μέσω Facebook, έχουν τα πλεονεκτήματα , αλλά και σημαντικά μειονεκτήματα, τα οποία πρέπει να συνυπολογιστούν προκειμένου να σχεδιάσουμε μια προσοδοφόρα καμπάνια διαφήμισης.






Πλεονεκτήματα:
Ευρύ κοινό
Για τις περισσότερες επιχειρήσεις και ιδίως για τις νεοσύστατες, το αρχικό μέλημα είναι η ανάπτυξη του πελατολογίου τους. Προφανώς και το καλύτερο μέρος για να ψάξει κανείς πελάτες, είναι εκεί που υπάρχει και μεγαλύτερη συγκέντρωση ανθρώπων. Το Facebook είναι το πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο, με 1.79 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες κάθε μήνα, το οποίο δίνει πολύ καλές προοπτικές για ανάπτυξη του πελατολογίου της επιχείρησής σας.
Χαμηλό αρχικό κόστος
Οι παραδοσιακές μορφές διαφήμισης, όπως η τηλεόραση και το ραδιόφωνο απαιτούν σημαντικό προϋπολογισμό, τον οποίο πολλές επιχειρήσεις δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά. Το όφελος του Facebook είναι ότι ο ελάχιστος απαιτούμενος ημερήσιος προϋπολογισμός είναι μόλις 1€, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να διαφημιστείτε με ελάχιστο κόστος, αλλά με πολύ καλά αποτελέσματα.
Επιλογές στόχευσης
Οι πελάτες που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε είναι πιο εύκολο μέσω της στόχευσης. Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να χάνουμε χρόνο και χρήματά για διαφήμιση σε όλους, αλλά μπορούμε να επικεντρωθούμε μόνο σε εκείνους τους ανθρώπους που δυνητικά θα δείξουν ενδιαφέρον για μας. Το Facebook έχει μια μεγάλη ποικιλία από επιλογές στόχευσης. Μπορούμε να επιλέξουμε τη θέση, την ηλικιακή ομάδα, το φύλο, τα χόμπι και τα ενδιαφέροντα, την οικογενειακή κατάσταση και πολλά άλλα συγκεκριμένα στοιχεία, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη στόχευση του κοινού που θα ενδιαφερθεί για την επιχείρηση μας.
Αφοσίωση των πελατών

Σήμερα, οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση σε τεράστιο όγκο πληροφοριών, γεγονός που καθιστά πιο δύσκολο για τις επιχειρήσεις να τους πείσει να μείνουν μαζί τους. Όταν όμως ο πελάτης αισθανθεί ότι δένεται με κάποιο τρόπο με την επιχείρησή σου, είναι περισσότερο διατεθειμένος να αγοράσει από εσένα. Το όφελος του Facebook είναι ότι σου επιτρέπει να οικοδομήσεις τις σχέσεις με τους οπαδούς σου, πολλές φορές και φιλικές, να αλληλεπιδράς μαζί τους, και να δημιουργείς συνεχώς αφοσιωμένους πελάτες.
Ευκολία στη χρήση
Ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη της διαφήμισης στο Facebook είναι ότι δεν χρειάζεται να είναι επαγγελματίας διαφημιστής κανείς, προκειμένου να διαφημίσει την επιχείρησή του. Το Facebook είναι δομημένο με τέτοιο τρόπο ώστε κάθε χρήστης να μπορεί να ξεκινήσει μια διαφήμιση. Εφόσον βέβαια χρειαστεί να διευρύνει το πελατολόγιό του και να στοχεύσει καλύτερα στο κατάλληλο κοινό χρησιμοποιώντας ειδικά εργαλεία μάρκετινγκ , υπάρχει πάντα η δυνατότητα ανάθεσης της εργασίας αυτής σε επαγγελματίες του είδους, με πολύ μικρό κόστος, ώστε να του σχεδιάσουν τη διαφημιστική καμπάνια που του ταιριάζει.
Μειονεκτήματα:
Μείωση Οργανικής Απήχησης
O αλγόριθμος που χρησιμοποιεί το Facebook, τα τελευταία χρόνια περιορίζει την ορατότητα των εταιρικών μηνυμάτων και η οργανική απήχηση των μηνυμάτων έχει μειωθεί αρκετά σε σχέση με το παρελθόν. Αυτό σημαίνει και σε πολλές περιπτώσεις μόνο το 10%-12% των οπαδών σας πρόκειται να δει τις αναρτήσεις σας. Αυτό είναι ιδιαίτερα απογοητευτικό κυρίως γι αυτούς που όλα τα προηγούμενα χρόνια είχαν μάθει οι αναρτήσεις τους να έχουν μεγάλη απήχηση σε σχέση με το παρόν. Πόσο μάλλον όταν γι’ αυτή την απήχηση δε χρειαζόταν να πληρώσουν τίποτα. Δυστυχώς με τα νέα δεδομένα δίδεται προβάδισμα στην πληρωμένη διαφήμιση με όλα τα μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα μπορεί αυτή να έχει.
Δέσμευση και συνέπεια
Μια επαγγελματική σελίδα στο Facebook δεν είναι κάτι που μπορούμε να δημιουργήσουμε και να το ξεχάσουμε. Απαιτεί κάποιος να αναλάβει τη δέσμευση να την ενημερώνει τακτικά με τα νέα της επιχείρησης και με άλλο ενδιαφέρον για τον πελάτη περιεχόμενο. Επίσης θα πρέπει να παρακολουθεί τη σελίδα σας στο Facebook σε καθημερινή βάση και να απαντά σε μηνύματα και σχόλια πελατών άμεσα, πράγμα το οποίο απαιτεί χρόνο και χρήμα.
Έλλειψη ολοκληρωμένων εργαλείων πώλησης
Το Facebook αν και λειτουργεί ως μέθοδος διαφήμισης, χρησιμοποιείται από πολλές επιχειρήσεις τελικά σαν εργαλείο πώλησης το οποίο όμως δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά. Είναι πολλές οι περιπτώσεις, όπου επιχειρήσεις προσπαθούν να πουλήσουν προϊόντα μέσω μηνυμάτων στο inbox, το οποίο όμως δεν προσφέρει καμία ασφάλεια τόσο για τον αγοραστή, όσο και των πωλητή. Προσπαθούν με αυτό τον τρόπο να μεταφέρουν τις λειτουργίες ενός e-shop στο Facebook, πράγμα που προς το παρόν δεν μπορεί να το εξυπηρετήσει. Δεν υπάρχει η δυνατότητα να προσφέρει στον πελάτη ασφαλή μέθοδο εγγραφής, αλλά κυρίως πληρωμής των προϊόντων, όπως γίνονται με τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Από την άλλη λείπουν όλα τα απαραίτητα στοιχεία μια εμπορικής συναλλαγής, όπως για παράδειγμα οι όροι συναλλαγών που προστατεύουν και τις δύο πλευρές. Το Facebook μπορεί να αποτελέσει ένα απαραίτητο εργαλείο για την προώθηση ενός e-shop, δεν μπορεί όμως να το αντικαταστήσει.

Εν κατακλείδι, το Facebook είναι ένα εξαιρετικό μέρος για την προώθηση της επιχείρησής σας και το μάρκετινγκ. Όπως οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα, έχει τα υπέρ και τα κατά της. Παρόλα αυτά, το Facebook προσφέρει καλύτερη κατανόηση των αλληλεπιδράσεων των διαφημίσεών σας με τους πελάτες, είναι αρκετά εύκολο στη χρήση και πολύ προσιτό για κάθε επιχείρηση. Το ιδιαίτερο με το Facebook είναι ότι έχει εξελιχθεί σε ένα «όλα-σε-ένα» μέρος για διασκέδαση, επικοινωνία, ανταλλαγή πληροφοριών, διαφήμιση, δικτύωση κ.λπ. Είναι εργαλείο που έχει μπει δυναμικά στη ζωή μας και πλέον πρέπει να γίνει και αναπόσπαστο κομμάτι της επιχειρηματικής μας δραστηριότητας.






Επιλέξτε μεταξύ διαφήμισης στο Facebook και στο Google

Όταν γίνεται λόγος για τη διαμόρφωση της στρατηγικής του online marketing της επιχείρησης ή του εκάστοτε brand, δύο είναι τα πιο δημοφιλή εργαλεία που χρησιμοποιούνται και ένα το βασικό ερώτημα: "Διαφήμιση στο Facebook ή στο Google;".

Η Google έχει καθιερωθεί ως η πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης. Οι ατέρμονες αναζητήσεις που πραγματοποιούνται καθημερινά αποτελούν μία τεράστια πηγή πληροφόρησης, που καθιστά την πληρωμένη διαφήμιση διαμέσου των αποτελεσμάτων των αναζητήσεων, εξαιρετικά αποτελεσματική στην προσέλκυση πελατών και την αύξηση των πωλήσεων. Από την άλλη μεριά, τα τελευταία χρόνια η διαφήμιση στα διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ειδικότερα στο facebook, έχει αυξηθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό εξαιτίας της δημοτικότητά τους.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που εντοπίζονται για κάθε μία από τις δύο πλατφόρμες.

Google AdWords

  1. Δυνατότητα λεπτομερής παρακολούθησης της καμπάνιας.
  2. Υψηλή δυνατότητα απήχησης.
  3. Πλήρης έλεγχος του ημερήσιου προϋπολογισμού και του κόστους ανά κλικ (Cost Per Click).
  4. Κατευθυνόμενη διαφήμιση ανάλογα την περιοχή, την ώρα, την ημέρα κ.α.
  5. Απευθύνεται σε αυτούς που έχουν εμφανίσει κάποιο ενδιαφέρον,αποτελούν δηλαδή εν δυνάμει πελάτες και με υψηλή πιθανότητα να αυξήσουν το conversion rate.

  6. Εάν η διαμόρφωση της καμπάνιας γίνει με λανθασμένο τρόπο, μπορεί να αποφέρει υψηλό κόστος.
  7. Η διαμόρφωση και διαχείριση των AdWords απαιτεί αρκετό χρόνο.
  8. Ο διαφημιστικός χώρος προβολής είναι αρκετά περιορισμένος. Όλοι έχουμε παρατηρήσει κατά τη διάρκεια των αναζητήσεών μας στη google, ότι κάθε αποτέλεσμα δε διαθέτει περισσότερες από δυο τρεις γραμμές κειμένου.
  9. Δεν μπορούν να συμπεριληφθούν εικόνες, βίντεο εκτός και αν γίνεται παράλληλη χρήση άλλον μέσων διαφήμισης της Google, όπως το youtube.
  10. Η μεγάλη πλειοψηφία του κοινού που καταλήγει να προσελκύσει μπορεί να είναι άσχετη με το κοινό στο οποίο θέλει να απευθυνθεί η διαφημιστική ενέργεια και κατεπέκταση να καταληγεί αναποτελεσματική.

Facebook Ads

  1. H παρακολούθηση της απήχησης και της κινητικότητας της διαφήμισης γίνεται άμεσα και εύκολα.
  2. Πλήρης έλεγχος του ημερήσιου προϋπολογισμού και του κόστους ανά click.
  3. Άμεση απόδοση της επένδυσης. Εύκολα μπορείτε να αντιληφθείτε το κόστος (cost per conversion) και να αντιληφθείτε το κέρδος της καμπάνιας.
  4. Υπάρχουν περισσότερες δυνατότητες στοχοποίησης και κατ’ επέκταση διαμόρφωσης του κοινού στο οποίο απευθύνεται η διαφημιστική καμπάνια. Για παράδειγμα, πόλεις, περιοχές, ηλικία, “likes”/ενδιαφέροντα και άλλα δημογραφικά χαρακτηριστικά.
  5. Προωθεί τους ανθρώπους προς την αγοραστική διαδικασία, πριν ακόμη έρθει η συνειδητοποίηση της ανάγκης τους.
  6. Χρήση εικόνων, βίντεο και άλλων διαδραστικών μέσων, που προσελκύουν την προσοχή.
  7. Πολύ χαμηλό κόστος ανά κλικ (Cost Per Click).

  8. Εάν η διαμόρφωση της καμπάνιας γίνει με λανθασμένο τρόπο, μπορεί να αποφέρει υψηλό κόστος.
  9. Όταν οι επιχειρηματικές δραστηριότητες εμφανίζουν κάποιο περιορισμό, όπως για παράδειγμα γεωγραφικό, η διαφήμιση μέσω το Facebook δεν ενδείκνυται.
  10. Δεν υπάρχει δυνατότητα στόχευσης της διαφήμισης και παρακολούθησής της σε συγκεκριμένες ώρες μέσα στην ημέρα ή σε συγκεκριμένες ημέρες μέσα στην εβδομάδα.
  11. H προσέλκυση των εν δυνάμει πελατών χωρίς να έχει δείξει ένα αρχικό ενδιαφέρον, δημιουργεί μία πιθανότητα μείωσης του ρυθμού μετατροπής πραγματικών πωλήσεων (conversion rate).
Η αλήθεια, για το πια θα ήταν η καλύτερη επιλογή μεταξύ διαφήμισης στο Google και διαφήμισης μέσω Facebook, βρίσκεται κάπου στη μέση και είναι προσανατολισμένη στην ιδιαιτερότητα της κάθε επιχείρησης και τους επιχειρηματικούς στόχους που έχει θέσει.
Εκτός όμως από τους παραπάνω τρόπους διαφήμισης και άλλες λύσεις εμφανίζουν ιδιαίτερη άνθιση. Η μαζική αποστολή μηνυμάτων sms και newsletters προσφέρουν έναν εξαιρετικό τρόπο άμεσης επικοινωνίας μεταξύ πελατών και επιχείρησης.




Resource
https://bistorming.gr

Οι τεχνολογίες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει επίσης και οι συνήθειες των χρηστών όπως για παράδειγμα η χρήση των smartphone και των κοινωνικών δυκτίων (facebook, twitter κ.τ.λ) δεν πρέπει να αγνοήσετε αυτές τις αλλαγές, ΑΝΤΙΘΕΤΑ να τις χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησης σας

Περισσότερες πληροφορίες εδώ
istogrami  

NEW !!! Μπορείτε να συμμετέχετε ενεργά στην ομάδα wordpress911 να κάνετε και να απαντάτε ερωτήσεις να ανεβάζετε άρθρα και video κάντε εγγραφή » Here

Links: Μορείτε να κατεβάσετε τα καλύτερα WordPress Woocommerce Templates ΕΔΩ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Thank you for contacting us