Slide show

Βασικές αρχές του email marketing

Στην εποχή μας, υπάρχει πληθώρα προϊόντων για να επιλέξετε. Αν θέλετε τα προϊόντα που προσφέρετε εσείς να έχουν προτεραιότητα για τους πελάτες σας, δοκιμάστε το email μάρκετινγκ.

Eίναι ένα εξαιρετικό εργαλείο. Για ποιο λόγο;

Χτίζει στενές σχέσεις ανάμεσα σ΄εσάς και τους πελάτες σας.

Δεν κοστίζει πολύ. 

Και λειτουργεί καλά και στις κινητές συσκευές.

Σε αυτό το βίντεο, θα σας δείξουμε πώς να δημιουργήσετε μια καλή λίστα επαφών και πώς να απευθύνεστε σε καθέναν από τους πελάτες σας με βάση τα ενδιαφέροντά τους. 
Θα συζητήσουμε, επίσης, πώς το email μάρκετινγκ χτίζει σχέσεις με τους πελάτες.

Όπως και σε κάθε εργαλείο μάρκετινγκ, έτσι και το πρώτο βήμα στο email μάρκετινγκ θα πρέπει να είναι ο ορισμός των στόχων.

Για ποιο λόγο δηλαδή θέλετε να το χρησιμοποιήσετε;

Για να προβάλλετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας και να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες; Ή μήπως σκέφτεστε κάποια προωθητική ενέργεια, όπως για παράδειγμα να μοιράσετε ένα κουπόνι που θα οδηγήσει σε τουλάχιστον 10 πωλήσεις;

Όποιοι κι αν είναι οι στόχοι σας, ξεκινήστε τη λίστα με άτομα που έχουν ήδη εκφράσει ενδιαφέρον για όσα προσφέρετε. Και το μόνο που χρειάζεται είναι να αποκτήσετε τα email τους. 
Πώς?
Ένας τρόπος είναι απλά να τους τα ζητήσετε.

Ας υποθέσουμε ότι έχετε μία εταιρία που διοργανώνει εκδρομές. Ζητήστε από τους πελάτες που συμμετέχουν στις εκδρομές σας να σας δώσουν το email τους για να τους στέλνετε εκπτώσεις και ειδικές προσφορές. Αν έχετε site, φτιάξτε μια φόρμα και παροτρύνετε τους επισκέπτες να εγγράφονται ηλεκτρονικά.

Λάβετε υπόψη ότι οι χρήστες πρέπει να σας δώσουν άδεια για να τους στέλνετε εμπορικά email καθώς η νομοθεσία πολλών χωρών απαιτεί τη συναίνεση τους.

Ωραία. Έχετε αρχίσει να δημιουργείτε μια λίστα ατόμων που επιθυμούν να λαμβάνουν τα email σας.
Τώρα, ας σκεφτούμε τους τρόπους με τους οποίους το email μάρκετινγκ μπορεί να σας βοηθήσει να πετύχετε αυτούς τους στόχους.

Κατ’αρχάς μην κουράζετε τους πελάτες με ένα μεγάλο email και μη στέλνετε πολλά διαδοχικά μηνύματα. 
Αρχίστε πάντα με ένα φιλικό "γεια σας" και μια σύντομη εισαγωγή. Στη συνέχεια, συμπεριλάβετε λίγες πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σας και τις υπηρεσίες σας, δηλαδή τις εκδρομές που διοργανώνετε. Σε αυτό το σημείο, μπορείτε αν θέλετε να τους κάνετε μία ή δύο ερωτήσεις για να μάθετε τι είναι αυτό που τους ενδιαφέρει.

Όταν θα έχετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες σας θα μπορείτε να στέλνετε ειδικές προσφορές ή περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει. Για παράδειγμα, αν γνωρίζετε ότι μια ομάδα πελατών σας πήγε εκδρομή στα Μετέωρα τότε μπορείτε να τους στείλετε πληροφορίες για εκδρομές σε άλλους θρησκευτικούς προορισμούς όπως η Τήνος ή η Πάτμος.

Και γιατί όχι, στείλτε τους και μια προσφορά για έκπτωση 20%. 

Πολύ σημαντικό είναι να γνωρίζετε πώς οι πελάτες σας προτιμούν να λαμβάνουν τα νέα σας.

Για παράδειγμα, θέλουν να λαμβάνουν email από εσάς σε εβδομαδιαία ή σε μηνιαία βάση; 
Καταγράψτε όσα μάθετε στη βάση δεδομένων των επαφών για να φτιάξετε το αρχείο που θα σας χρησιμεύσει για μελλοντικές καμπάνιες.

Τέλος, ζητήστε μέσω email σχόλια για την εμπειρία τους. Απλά εφόσον το κάνετε αυτό, πρέπει να είστε έτοιμοι να τους απαντήσετε άμεσα.

Γνωρίζοντας τι πήγε καλά και τι όχι, μπορείτε να προσφέρετε λύσεις σε κάποιο πρόβλημα που προέκυψε ή απλώς να τους ευχαριστήσετε.
Αυτό είναι όλο. Το email μάρκετινγκ είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να αναπτύξετε σχέσεις με υπάρχοντες και μελλοντικούς πελάτες.

Πηγή  https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/36


Οι τεχνολογίες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει επίσης και οι συνήθειες των χρηστών όπως για παράδειγμα η χρήση των smartphone και δεν πρέπει να αγνοήσετε αυτές τις αλλαγές, ΑΝΤΙΘΕΤΑ να της χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησης σας

Οι τεχνολογίες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει επίσης και οι συνήθειες των χρηστών όπως για παράδειγμα η χρήση των smartphone και των κοινωνικών δυκτίων (facebook, twitter κ.τ.λ) δεν πρέπει να αγνοήσετε αυτές τις αλλαγές, ΑΝΤΙΘΕΤΑ να τις χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησης σας

Περισσότερες πληροφορίες εδώ
istogrami  
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Thank you for contacting us