Slide show

SEO: Meta Tags και Open Graph Tags είναι αρκετά για να αυξήστε την επισκεψιμότητα του Webside και του Blog σας ?

SEO
Γιατί πρέπει να βάζουμε το SEO τρίτο σε προτεραιότητα και όχι πρώτο όπως όλοι ?? Παρακολουθώντας το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ψηφιακού marketing της Google καταλάβαμε αυτό που περιγράφεται στο παραπάνω video: δηλαδή τα εξής

Θέλετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στο Website και blog σας, τρία πράγματα για αρχή και ξεκίνημα:

1) Ποιοτικό περιεχόμενο
2) Γρήγορη Ιστοσελίδα αλλά και Γρήγορος και ασφαλής SERVER φιλοξενίας
3) Search Engine Otimization (SEO) βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης

Συμπέρασμα:
Είδατε στο video πως απορρίπτουν οι Μηχανές αναζήτησης μη ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ και τις ΑΡΓΕΣ σελίδες και Eδω βλέπετε καθαρά γιατί προτιμάμε να στήνουμε ιστοσελίδες σε υψηλής ταχύτητας server της Google (όπως blog που διαβάζετε αυτή τη στιγμή) και της Wix , γιατί απλά αν ο server φιλοξενίας της ιστοσελίδας σας είναι χαμηλής ταχύτητας δεν θα τη δει ΠΟΤΕ κανείς

Περισσότερες πληροφορίες εδώ




Εισαγωγή στα meta tags: 
Με πολύ απλά λόγια σκεφτείτε ότι είναι κάποιες λέξεις, ή κάποια links τα οποία βοηθούν τις μηχανές αναζήτησης να εμφανίσουν στα αποτελέσματα το δικό σου blog ή σελίδα.
Η χρήση τους στις μέρες μας θεωρείται απαραίτητη ευ όσων ο ευκολότερος τρόπος να σε βρουν οι χρήστες σου εύκολα και ανέξοδα είναι μέσω των μηχανών αναζήτησης.
Θα ήταν αρκετά χρονοβόρο να εξηγήσουμε αναλυτικά τι κάνει το καθένα από αυτά, κάτι που ίσως και να μην χρειάζεται για τους περισσότερους.
Το μόνο που έχετε να κάνετε, είναι αντιγραφή και επικόλληση αμέσως ΜΕΤΑ το <head> στον κώδικα του blog σας.

<meta content='ΕΔΩ Η ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ BLOG' name='description'/>
<meta content='ΕΔΩ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ' name='keywords'/>
<meta content=' ΕΔΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ' name='author'/>
<meta content='never' name='Expires'/>
<meta content='INDEX,FOLLOW' name='Robots'/>
<meta content='4 Days' name='Revisit-after'/>

Εννοείται ότι αλλάζετε κάθε κείμενο στα Ελληνικά με τα στοιχεία του blog σας.

ΠΡΟΣΟΧΗ:
1. η περιγραφή καλό θα είναι να μην ξεπερνά τους 160 χαρακτήρες
2. οι λέξεις – κλειδιά να μην είναι πάνω από 30 – 40
3. στο πεδίο του ονόματος μπορείς να γράψεις με κείμενο το όνομα σου ή το nickname σου, αλλά επίσης μπορείς να προσθέσεις ένα λινκ για κάποια προσοπική σου σελίδα (όπως προφίλ στο facebook κλπ.)
4. τα υπόλοιπα μένουν όπως είναι δεν θα χρειαστεί ποτέ να τα αλλάξετε.


Η τεχνολογία του SEO αλάζει συνέχεια
Εισαγωγή στα open graph tags: 
Τα og:tags θα σας φανούν χρήσιμα κυρίως στο Facebook. Είναι ο τρόπος με τον οποίο του “δείχνετε” τι να “βλέπει” κάθε φορά που κάνετε μια ανάρτηση, για να μπορέσει να εμφανίσει σωστά την μικρογραφία και την περιγραφή της δημοσίευσης σας, κάθε φορά που κάνετε ανάρτηση. Και τα 2 tags ανήκουν στην μεγάλη κατηγορία του SEO (Search Engine Optimization) κάτι στο οποίο θα αναφερθούμε και σε περισσότερα άρθρα στο μέλλον.
Με τον ίδιο τρόπο κάνουμε αντιγραφή – επικόλληση μέσα στο <head> του blog μας (είτε πριν είτε μετά τα meta tags δεν έχει σημασία)

********************************************
<!-- BEGIN Open Graph tags -->
<b:if cond='data:blog.pageType == &quot;item&quot;'>
<meta content='blog' property='og:type'/>
<meta content='ΕΔΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ' property='article:author'/>
<meta expr:content='data:blog.url' property='og:url'/>
<meta expr:content='data:blog.pageName' property='og:title'/>
 <meta expr:content='ΕΔΩ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ ΣΟΥ' property='og:image'/> 
<b:else/>
<meta expr:content='data:blog.title' property='og:title'/>
<meta expr:content='data:blog.homepageUrl' property='og:url'/>
<meta content='blog' property='og:type'/>
<meta content='ΕΔΩ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ ΣΟΥ' property='og:image'/>
<meta content='ΕΔΩ Η ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ' property='og:description'/>
</b:if>

<meta expr:content='&quot;el_GR&quot;' property='og:locale'/>

 
<meta content='ΤΟ USER ID ΣΟΥ ΣΤΟ FACEBOOK' property='fb:admins'/><metacontent='TO ID ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΟΥ ΣΤΟ FACEBOOK'property='fb:app_id'/>
<!– END Open Graph tags –>

***********************************
Εδώ κάνουμε πάλι τις ίδιες αλλαγές που κάναμε και παραπάνω. Τα νέα tags που δεν υπήρχαν στην προηγούμενη κατηγορία είναι τα εξής:

1) για την εικόνα λογοτύπου: Πρακτικά είναι η εικόνα που θα εμφανίζει το Facebook κατά την ανάρτηση, αν το post που δημοσιεύεις δεν περιέχει καθόλου εικόνες. Προτίμησε να είναι τετράγωνη, και μεγαλύτερη από 200x200px.
2) το el_GR προσδιορίζει σε ποια γλώσσα είναι γραμμένο το blog σου. Αν γράφεις στα ελληνικά τότε μην το αλλάξεις. Αν χρησιμοποιείς κάποια άλλη γλώσσα, μπορείς να βρεις από εδώ τον κωδικό της γλώσσας που θες, και να το αντικαταστήσεις.
3) όσον αφορά το tag στο πράσινο πλαίσιο. Είναι το User ID σου από το facebook, και όχι το λινκ από το προφίλ σου. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ αν θες να δουλέψει οτιδήποτε του facebook έχεις στο προφίλ σου (όπως like box, comment box κλπ.)  Μπορείς να το βρεις εύκολα μέσω αυτής της σελίδας.
4) Το tag στο πράσινο πλαίσιο είναι επίσης απαραίτητο αλλά για ποιο εξειδικευμένες λειτουργίες. Είναι τοID της εφαρμογής που κάποιοι από εσάς έχετε δημιουργήσει για να υποστηρίζετε δυνατότητες του facebook (όπως τα facebook comments).
Τις εφαρμογές σας στο facebook μπορείτε να τις δείτε εδώ.

Αν δεν χρειάστηκε ως τώρα να δημιουργήσετε εφαρμογή, απλά παραλείψετε το αυτό το tag, και μην το γράψετε καθόλου.

Σημείωση 1:Αν χρησιμοποιήσεις και τους 2 τύπους από tags (και meta και open graph), δεν μπορείς να έχεις αυτά τα 2 tags μαζί:

*****************************
<meta content='ΕΔΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ' property='article:author'/>
<meta content=' ΕΔΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ' name='author'/>

********************************

Πρέπει να επιλέξεις και να κρατήσεις ένα από τα 2. Συνήθως δεν παίζει ρόλο ποιό από τα 2 θα είναι, εγώ προσωπικά έχω κρατήσει το πρώτο, για να έχω πλήρη συμβατότητα με το facebook.
Και αυτί είναι ένα σπάνιο βίντεο που δείχνει SEO Σε Google Bloger αλλά δεν μιλάει μέσα Ινδός Hindi

Κάθε tag πρέπει να υπάρχει μόνο μια φορά μέσα στον κώδικα σας. Πριν τα εισάγετε, ρίξτε μια ματιά μήπως υπάρχει κάτι από αυτά ήδη περασμένο, και παραλείψετε το. Κάπου εδώ τελειώσαμε. Κάναμε το πρώτο και σημαντικότερο βήμα για να ανέβει η φήμη του blog μας και να αυξάνετε σταδιακά η επισκεψιμότητα.

Θες να δοκιμάσεις αν όλα έγιναν σωστά; Μπορείς να μπεις στην σελίδα του Facebook Debugger, και γράφοντας εκεί το URL του blog σου θα σου εμφανίσει τι ακριβώς “βλέπει” το facebook στο blog σου.
Αν δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, θα πρέπει να φαίνεται κάπως έτσι.

Αν υπάρχει κάποιο σφάλμα θα στο υποδείξει σε ένα κίτρινο ή κόκκινο πλαίσιο.


SEO on Google Blogspot

Και αυτί είναι ένα σπάνιο βίντεο που δείχνει SEO Σε Google Bloger αλλά δεν μιλάει μέσα Ινδός
And ear is a rare video that shows SEO In Wolganger but does not speak a Indy Hindi

Blogger Blogspot SEO Tutorials



Bonus Videos
SEO Ranks



Οι τεχνολογίες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει επίσης και οι συνήθειες των χρηστών όπως για παράδειγμα η χρήση των smartphone και των κοινωνικών δυκτίων (facebook, twitter κ.τ.λ) δεν πρέπει να αγνοήσετε αυτές τις αλλαγές, ΑΝΤΙΘΕΤΑ να τις χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησης σας

Περισσότερες πληροφορίες εδώ
istogrami  
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Thank you for contacting us