Πώς δουλεύει το SEM και γιατί είναι τόσο αποτελεσματικό;
Aκόμα κι αν δεν ξέρετε τι είναι, ίσως είστε ήδη εξοικειωμένοι με αυτό.
Ας υποθέσουμε ότι προετοιμάζετε το γάμο σας που θα γίνει στη Ρόδο και αναζητάτε φωτογράφο. Η σελίδα αποτελεσμάτων θα σας προσφέρει πολλές επιλογές.
Ρίξτε μια πιο προσεκτική ματιά σε αυτά τα αποτελέσματα:
Αυτά που βλέπετε στο κύριο τμήμα της σελίδας ονομάζονται "οργανικά" αποτελέσματα. Και για να εμφανιστεί μια επιχείρηση σε αυτά δεν πληρώνει τίποτα. Απλά η μηχανή αναζήτησης θεωρεί ότι αυτά τα site αντιστοιχούν σε αυτό που ζητήθηκε.
Τώρα, κοιτάξτε τη δεξιά στήλη και την κορυφή της σελίδας. Βλέπετε αυτά τα αποτελέσματα; Αυτά είναι πληρωμένες διαφημίσεις.
Το SEM σάς δίνει αυτόν το χώρο για να διαφημιστείτε. Αλλά όχι στα τυφλά. Η διαφήμισή σας εμφανίζεται μόνο σε πελάτες, που πραγματοποιούν σχετική αναζήτηση. Δηλαδή στην περίπτωσή μας όταν κάποιος ψάχνει φωτογράφο γάμου στη Ρόδο.
Με αυτό τον τρόπο έχετε στοχεύσει ακριβώς σε ενδιαφερόμενους πελάτες.
Και να σας πω και το καλύτερο; O διαφημιζόμενος πληρώνει μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή του. Δηλαδή, αν η διαφήμιση εμφανίζεται, αλλά δεν κάνει κανείς κλικ σε αυτήν, δεν χρεώνεστε.
Για αυτό και ονομάζονται διαφημίσεις "χρέωσης ανά κλικ".
Δηλαδή ένας φωτογράφος γάμων στη Ρόδο θα εμφανίζεται σε ανθρώπους που θέλουν να παντρευτούν στη Ρόδο και θα πληρώνει μόνο αν ο χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμιση.
Αυτή είναι και η μεγάλη διαφορά αν συγκρίνετε το SEM με τις παραδοσιακές διαφημίσεις σε περιοδικά ή πινακίδες δρόμου όπου πληρώνετε για να σας βλέπουν πολλοί άνθρωποι, είτε θέλουν φωτογραφίες γάμου είτε όχι.
Αντίθετα το SEM , στοχεύει σε ζευγάρια που οργανώνουν το γάμο τους στη Ρόδο και τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή θέλουν να προσλάβουν φωτογράφο, και όχι σε όσους απλά έτυχε να ανοίξουν ένα περιοδικό.
Τώρα γνωρίζετε γιατί το SEM λειτουργεί τόσο καλά.
Ας συνοψίσουμε, λοιπόν. Το SEM είναι μια πολύ αποδοτική επιλογή για την επιχείρησή σας. Είναι απλό, αλλά αποτελεσματικό. Πετυχαίνετε τους χρήστες στη σωστή στιγμή που ψάχνουν κάποιον σαν εσάς.
Και πληρώνετε μόνο αν κάποιος κάνει κλικ. Αυτό είναι το SEM .
Μείνετε μαζί μας, καθώς θα καλύψουμε πολλά ακόμη σχετικά θέματα.
Resource https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/54
Οι τεχνολογίες και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει επίσης και οι συνήθειες των χρηστών όπως για παράδειγμα η χρήση των smartphone και των κοινωνικών δυκτίων (facebook, twitter κ.τ.λ) δεν πρέπει να αγνοήσετε αυτές τις αλλαγές, ΑΝΤΙΘΕΤΑ να τις χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησης σας
Περισσότερες πληροφορίες εδώ
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Thank you for contacting us