Slide show

SEO Τι να μην κάνετε στην ιστοσελίδα βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης

Η Google διαθέτει ένα πολύ βασικό οργανικό οδηγό βελτιστοποίησης pdf οδηγό εκκίνησης για webmasters, το οποίο χρησιμοποιούν εσωτερικά:

"Παρόλο που ο οδηγός αυτός δεν θα σας πει τα μυστικά που θα ταξινομούν αυτόματα τον ιστότοπό σας για ερωτήματα στο Google (συγνώμη!), Ακολουθώντας τις βέλτιστες πρακτικές που περιγράφονται παρακάτω θα διευκολύνει τις μηχανές αναζήτησης να ανιχνεύσουν και να ευρετηριάσουν το περιεχόμενό σας. Google"

Αξίζει να διαβάσετε, ακόμα κι αν είναι πολύ βασική βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης βέλτιστων πρακτικών για τον ιστότοπό σας.

Καμία μηχανή αναζήτησης δεν θα σας πει ποτέ ΠΟΙΕΣ πραγματικές λέξεις-κλειδιά για να τοποθετήσετε στον ιστότοπό σας για να βελτιώσετε την κατάταξή σας ή να κάνετε περισσότερη μετατροπή της οργανικής επισκεψιμότητας - και στο Google - αυτό είναι το ΜΕΓΑΛΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ πράγμα που θέλετε να ξέρετε!

Αν θέλετε ένα μεγαλύτερο pdf - δοκιμάστε το δωρεάν ebook SEO μου .

Έχει ληφθεί από δεκάδες χιλιάδες webmasters και την ενημερώνω κάθε χρόνο ή έτσι.

Ακολουθεί μια λίστα με όσα σας λέει η Google για αποφυγή στο έγγραφο.

  1. Επιλέγοντας έναν τίτλο που δεν έχει σχέση με το περιεχόμενο της σελίδας
  2. Χρησιμοποιώντας προεπιλεγμένους ή αόριστους τίτλους όπως "Untitled" ή "New Page 1"
  3. Χρησιμοποιώντας μια ενιαία ετικέτα τίτλου σε όλες τις σελίδες του ιστότοπού σας ή σε μια μεγάλη ομάδα σελίδων
  4. Χρησιμοποιώντας εξαιρετικά μακρά τίτλους που δεν βοηθούν τους χρήστες
  5. Γεμίζοντας τις αδικαιολόγητες λέξεις-κλειδιά στις ετικέτες τίτλου σας
  6. Γράφοντας μια ετικέτα meta description που δεν έχει σχέση με το περιεχόμενο της σελίδας
  7. Χρησιμοποιώντας γενικές περιγραφές όπως "Αυτή είναι μια ιστοσελίδα" ή "Σελίδα σχετικά με κάρτες μπέιζμπολ "
  8. Συμπληρώνοντας την περιγραφή με λέξεις-κλειδιά μόνο
  9. Αντιγράψτε και επικολλήστε ολόκληρο το περιεχόμενο του εγγράφου στην μετα-ετικέτα περιγραφής
  10. Χρησιμοποιώντας μια μόνο μετα-ετικέτα περιγραφής σε όλες τις σελίδες του ιστότοπού σας ή σε μια μεγάλη ομάδα σελίδων
  11. Χρησιμοποιώντας μακροχρόνιες διευθύνσεις URL με περιττές παραμέτρους και αναγνωριστικά περιόδου σύνδεσης
  12. Επιλέγοντας γενικά ονόματα σελίδων όπως "page1.html"
  13. Χρησιμοποιώντας υπερβολικές λέξεις-κλειδιά όπως "κάρτες μπέιζμπολ-μπέιζμπολ-κάρτες-μπέιζμπολ-cards.htm"
  14. Έχοντας βαθιά φωλιά υποδιευθύνσεων όπως "... / dir1 / dir2 / dir3 / dir4 / dir5 /dir6 /page.html"
  15. Χρησιμοποιώντας ονόματα καταλόγων που δεν έχουν σχέση με το περιεχόμενο σε αυτά
  16. Οι σελίδες από υποτομείς και ο ριζικός κατάλογος (π.χ. "domain.com/page.htm " και "sub.domain.com/page.htm") έχουν πρόσβαση στο ίδιο περιεχόμενο
  17. Μίξη www. Και μη-www. Εκδόσεις των διευθύνσεων URL στην εσωτερική δομή σύνδεσης
  18. Χρησιμοποιώντας την περιττή χρήση κεφαλαίων των διευθύνσεων URL (πολλοί χρήστες αναμένουν μικρής διάρκειας διευθύνσεις URL και θυμούνται καλύτερα)
  19. Δημιουργώντας σύνθετους ιστό συνδέσμων πλοήγησης, π.χ. συνδέοντας κάθε σελίδα στον ιστότοπό σας με κάθε άλλη σελίδα
  20. Πηγαίνοντας στη θάλασσα με το κόψιμο και κοκκινίζοντας το περιεχόμενό σας (χρειάζονται είκοσι κλικ για να φτάσετε σε βαθύ περιεχόμενο)
  21. (Πολλές, αλλά όχι όλες, οι μηχανές αναζήτησης μπορούν να εντοπίσουν τέτοιους συνδέσμους σε έναν ιστότοπο, αλλά εάν ένας χρήστης μπορεί να φτάσει σε όλες τις σελίδες ενός ιστότοπου μέσω συνήθων συνδέσμων κειμένου, αυτό θα Βελτιώστε την προσβασιμότητα του ιστότοπού σας)
  22. Αφήνοντας τη σελίδα του χάρτη ιστότοπων HTML απαρχαιωμένη με σπασμένους συνδέσμους
  23. Δημιουργώντας έναν χάρτη ιστότοπου HTML που απλώς απαριθμεί σελίδες χωρίς να τις οργανώνει, για παράδειγμα ανά θέμα (Edit Shaun - Safe to say ειδικά για μεγαλύτερους ιστότοπους)
  24. Επιτρέποντας στις σελίδες σας 404 να αναπροσαρμόζονται στις μηχανές αναζήτησης (βεβαιωθείτε ότι ο διακομιστής ιστού έχει ρυθμιστεί ώστε να δίνει έναν κωδικό κατάστασης HTTP 404 όταν ζητούνται ανύπαρκτες σελίδες)
  25. Παρέχοντας μόνο ένα αόριστο μήνυμα όπως "Δεν βρέθηκε", "404", ή καμία σελίδα 404 καθόλου
  26. Χρησιμοποιώντας ένα σχέδιο για τις 404 σελίδες σας που δεν είναι σύμφωνο με το υπόλοιπο του ιστότοπού σας
  27. Γράφοντας σφάλμα κείμενο με πολλά ορθογραφικά και γραμματικά λάθη
  28. Την ενσωμάτωση κειμένου σε εικόνες για περιεχόμενο κειμένου (οι χρήστες ενδέχεται να θέλουν να αντιγράψουν και να επικολλήσουν το κείμενο και οι μηχανές αναζήτησης δεν μπορούν να το διαβάσουν)
  29. Απορρίπτουν μεγάλες ποσότητες κειμένου σε διάφορα θέματα σε μια σελίδα χωρίς παραγράφους, υποτομείς ή διαχωρισμό διαμόρφωσης
  30. Ανανέωση (ή ακόμα και αντιγραφή) υπάρχοντος περιεχομένου που θα αποφέρει ελάχιστη επιπλέον αξία στους χρήστες

Αρκετά απλά πράγματα, αλλά μερικές φορές είναι το απλό πράγμα που συχνά παραβλέπεται. Φυσικά, βάζετε τα παραπάνω μαζί με τις Οδηγίες Google για webmasters.

"Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης συχνά κάνει μικρές τροποποιήσεις σε τμήματα του ιστότοπού σας. Όταν προβάλλονται μεμονωμένα, αυτές οι αλλαγές μπορεί να φαίνονται σαν βελτιώσεις, αλλά όταν συνδυάζονται με άλλες βελτιστοποιήσεις, θα μπορούσαν να έχουν αξιοσημείωτη επίδραση στην εμπειρία του χρήστη και την απόδοση του ιστοτόπου σας στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης."

Μην κάνετε αυτά τα απλά αλλά επικίνδυνα λάθη ... ..

  1. Αποφύγετε την επανάληψη του περιεχομένου στον ιστότοπό σας που βρίσκεται σε άλλους ιστότοπους. Ναι, το Google αρέσει στο περιεχόμενο, αλλά αυτό * συνήθως * πρέπει να είναι καλά συνδεδεμένο με, μοναδικό και πρωτότυπο για να σας φτάσουμε στην κορυφή!
  2. Μην κρύβετε κείμενο στον ιστότοπό σας. Η Google μπορεί τελικά να σας καταργήσει από τα SERP.
  3. Μην αγοράζετε 1000 συνδέσμους και σκεφτείτε "αυτό θα με φέρει στην κορυφή!". Η Google αρέσει στην ανάπτυξη φυσικών συνδέσεων και συχνά μπερδεύεται για την αγορά μαζικής σύνδεσης.
  4. Μην καλέσετε όλους να σας συνδέσουν χρησιμοποιώντας το ίδιο "κείμενο αγκύρωσης" ή φράση συνδέσμου. Αυτό θα μπορούσε να σας σημάνει ως «τροποποιητή κατάταξης». Δεν το θέλεις αυτό.
  5. Μην κυνηγάτε το PR της Google προάγοντας 100 συνδέσμους. Σκεφτείτε την ποιότητα των συνδέσμων ... ... όχι την ποσότητα.
  6. Μην αγοράζετε πολλούς τομείς πλούσιους σε λέξεις-κλειδιά, τις γεμίζετε με παρόμοιο περιεχόμενο και τις συνδέετε με τον ιστότοπό σας. Αυτό είναι τεμπέλης και επικίνδυνο και θα μπορούσε να σας αγνοήσει ή να απαγορεύσει χειρότερα από την Google. Ίσως χρειαζόταν χθες, αλλά σίγουρα δεν λειτουργεί σήμερα χωρίς κάποια θλίψη από την Google.
  7. Μην αλλάζετε συνεχώς τα ονόματα σελίδων του ιστότοπού σας ή την πλοήγηση στον ιστότοπο χωρίς να θυμάστε να χρησιμοποιείτε ανακατευθύνσεις. Αυτό απλά σας βιδώνει σε οποιαδήποτε μηχανή αναζήτησης.
  8. Μην φτιάξετε έναν ιστότοπο με πλοήγηση JavaScript, το οποίο δεν μπορούν να ανιχνεύσουν τα Google, το Yahoo και το Bing.
  9. Μην συνδέετε με όλους όσους σας ζητούν αμοιβαίες συνδέσεις. Συνδέστε μόνο σε ιστότοπους ποιότητας που αισθάνεστε ότι μπορείτε να εμπιστευτείτε.

Μην επισημάνετε την τοποθεσία σας με κακή βελτιστοποίηση ιστοσελίδας
Ένας πρωταρχικός στόχος οποιασδήποτε "τροποποίησης κατάταξης" δεν είναι να επισημάνετε ότι ο ιστότοπός σας είναι "ύποπτος" στους αλγορίθμους της Google ή στην ομάδα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας του ιστού.

Θα σας συνιστούσα να ξεχνάτε κόλπα όπως συνδέσεις σε ετικέτες H1 κλπ. Ή να συνδέσετε την ίδια σελίδα 3 φορές με διαφορετικό κείμενο αγκύρωσης σε μία σελίδα.

Ξεχάστε το «ποιο είναι το καλύτερο» όταν εξετάζετε πράγματα που δεν πρέπει να σπαταλάτε το χρόνο σας με.

Κάθε στοιχείο σε μια σελίδα είναι ένα όφελος για εσάς μέχρι να το spam.

Βάλτε μια λέξη-κλειδί σε κάθε ετικέτα και θα σηματοδοτήσετε τον ιστότοπό σας ως "προσπαθώντας πάρα πολύ σκληρά" εάν δεν έχετε πάρει την εμπιστοσύνη του συνδέσμου για να το κόψετε - και οι αλγόριθμοι της Google θα πάνε στη δουλειά.

Spamming Η Google συχνά είναι αντιπαραγωγική μακροπρόθεσμα.

Ετσι:

  • Μην σπαταλάτε τους τίτλους συνδέσμων κειμένου αγκύρας με την ίδια λέξη-κλειδί.
  • Μην σπαταλάτε τις Ετικέτες σας ALT ή άλλες ετικέτες.
  • Προσθέστε τις λέξεις-κλειδιά σας έξυπνα.
  • Προσπαθήστε να κάνετε το site ως επί το πλείστον για τον άνθρωπο και όχι μόνο για τις μηχανές αναζήτησης.

Στη Σελίδα SEO δεν είναι τόσο απλή όσο μια λίστα ελέγχου για περισσότερες λέξεις-κλειδιά εδώ, λέξη-κλειδί εκεί. Οι βελτιστοποιητές έρχονται αντιμέτωποι με πολλά έξυπνα λαϊκά στο Googleplex - και σκοπίμως κάνουν αυτή την πρακτική δύσκολη.

Για εκείνους που χρειάζονται μια λίστα ελέγχου, αυτό είναι το είδος που μου παίρνει αποτελέσματα?

  1. Έρευνα λέξεων-κλειδιών
  2. Προσδιορίστε τις πολύτιμες ευκαιρίες αναζήτησης
  3. Προσδιορίστε το κοινό και τον λόγο της σελίδας σας
  4. Γράψτε το βοηθητικό αντίγραφο - να είναι χρήσιμο. Χρησιμοποιήστε σχετικούς όρους στο περιεχόμενό σας. Χρησιμοποιήστε πολλαπλάσια. Χρησιμοποιήστε λέξεις με σκοπό αναζήτησης, όπως αγοράστε, συγκρίνετε. Μου αρέσει να λαμβάνω λέξη-κλειδί ή σχετικό όρο σε κάθε παράγραφο. 
  5. Χρησιμοποιήστε με έμφαση με έμφαση τα σημαντικότερα σημεία στη σελίδα, ανεξάρτητα από το αν είναι οι λέξεις-κλειδιά που έχετε
  6. Επιλέξτε έναν έξυπνο τίτλο σελίδας με τη λέξη-κλειδί σας σε αυτό
  7. Γράψτε μια έξυπνη περιγραφή meta, επαναλαμβάνοντας την στη σελίδα
  8. Προσθέστε μια εικόνα με κειμενικό κείμενο χαρακτηριστικού ALT
  9. Σύνδεση σε σχετικές σελίδες στον ιστότοπό σας μέσα στο κείμενο
  10. Σύνδεση σε σχετικές σελίδες σε άλλους ιστότοπους
  11. Η σελίδα σας θα πρέπει να έχει μια απλή διεύθυνση URL φιλική προς το Google
  12. Κρατήστε το απλό
  13. Μοιραστείτε το και προχωρήστε

Μπορείτε να ξεχάσετε σχεδόν όλα τα άλλα.


NEW !!! Μπορείτε να συμμετέχετε ενεργά στην ομάδα wordpress911 να κάνετε και να απαντάτε ερωτήσεις να ανεβάζετε άρθρα και video κάντε εγγραφή » Here

Links: Μορείτε να κατεβάσετε τα καλύτερα WordPress Woocommerce Templates ΕΔΩ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Thank you for contacting us