Πιθανότητα γνωρίζετε ήδη ότι οι μηχανές αναζήτησης είναι o καλύτερος τρόπος για να συνδεθεί μια επιχείρηση με τους δυνητικούς πελάτες της. Φανταστείτε τώρα, να έχετε προτεραιότητα στα αποτελέσματα αναζήτησης, όταν ένας χρήστης του ίντερνετ βρίσκεται κοντά σας ή απλά ψάχνει κάτι κοντά στην περιοχή σας!
Στο site σας οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα on-line παραγγελίας για ανταλλακτικά. Αν όμως ένας πελάτης κάνει διακοπές στην περιοχή σας, και χρειάζεται ανταλλακτικά, δεν έχει χρόνο να περιμένει. Πρέπει να διορθώσει επιτόπου τη βλάβη. Πώς λοιπόν μπορείτε να εξασφαλίσετε ότι αυτοί οι πελάτες θα βρουν το κατάστημά σας αμέσως;
Αρχικά, θα πρέπει να δηλώσετε στις μηχανές αναζήτησης ποια είναι η περιοχή σας!
Μετά βεβαιωθείτε ότι το site σας περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες: το όνομα και τη διεύθυνση της επιχείρησης, τον αριθμό τηλεφώνου σας, τις ώρες λειτουργίας.
Και κάτι ακόμα: Προσθέστε σχετικό περιεχόμενο που θα βοηθήσει στον εντοπισμό της γεωγραφικής τοποθεσίας σας.
Ένα καλό περιεχόμενο, σάς βοηθάει επιπλέον, να χτίσετε σχέσεις με υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες. Για ένα κατάστημα ποδηλάτων, το περιεχόμενο θα μπορούσε να είναι συμβουλές επισκευής και συντήρησης ποδηλάτων.
Ή περιγραφές και βίντεο από τοπικούς ποδηλατικούς αγώνες.
Ή συμβουλές σχετικά με την επιλογή σέλας μαζί με μια προσφορά για πελάτες που θα επισκεφτούν το κατάστημα.
Καθώς προσθέτετε πληροφορίες τοπικού ενδιαφέροντος στις σελίδες σας, οι μηχανές αναζήτησης αναγνωρίζουν σιγά-σιγά πως το site σας είναι χρήσιμο για τους χρήστες της περιοχής, με αποτέλεσμα να βελτιώνεται και η κατάταξή σας στα αποτελέσματα.
Να θυμάστε: Ο σκοπός των μηχανών αναζήτησης είναι να παρέχουν το κατάλληλο αποτέλεσμα, την κατάλληλη στιγμή και στο κατάλληλο σημείο. Για να το επιτύχουν αυτό, οι μηχανές αναζήτησης μπορεί να χρησιμοποιήσουν το γεωγραφικό στίγμα του χρήστη ή τη γεωγραφική περιοχή που πληκτρολογεί στην αναζήτησή του.
Η φήμη μιας επιχείρησης είναι ένας ακόμη παράγοντας. Αν παραδείγματος χάρη, μια επιχείρηση έχει εδώ και χρόνια site, με πολλές αναφορές σε άλλα sites και καλό περιεχόμενο πιθανά να εμφανίζεται ψηλά στην κατάταξη αναζήτησης.
Σε αυτό το σημείο σας προτείνουμε ακόμη τη χρήση υπηρεσιών όπως το Yahoo! Local, το Google My Business ή το Bing Local, ώστε να διευκολύνετε τις μηχανές αναζήτησης να μάθουν για την επιχείρησή σας και να σας εμφανίζουν με την πρώτη ευκαιρία.
Ας κάνουμε μια μικρή ανακεφαλαίωση για αυτήν την ενότητα.
Πολλοί χρήστες είναι εν κινήσει, αναζητώντας σε κινητά επιχειρήσεις που βρίσκονται κοντά τους.
Γι’ αυτό προσθέστε ποιοτικό περιεχόμενο που να επισημαίνει την τοποθεσία της επιχείρησής σας.
Ελέγξτε ότι σας αναφέρουν οι μηχανές αναζήτησης και οι τοπικοί διαδικτυακοί κατάλογοι και φροντίστε το site σας να είναι φιλικό προς κινητά και να φορτώνει γρήγορα.
Πηγή https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/72
Στο site σας οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα on-line παραγγελίας για ανταλλακτικά. Αν όμως ένας πελάτης κάνει διακοπές στην περιοχή σας, και χρειάζεται ανταλλακτικά, δεν έχει χρόνο να περιμένει. Πρέπει να διορθώσει επιτόπου τη βλάβη. Πώς λοιπόν μπορείτε να εξασφαλίσετε ότι αυτοί οι πελάτες θα βρουν το κατάστημά σας αμέσως;
Αρχικά, θα πρέπει να δηλώσετε στις μηχανές αναζήτησης ποια είναι η περιοχή σας!
Μετά βεβαιωθείτε ότι το site σας περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες: το όνομα και τη διεύθυνση της επιχείρησης, τον αριθμό τηλεφώνου σας, τις ώρες λειτουργίας.
Και κάτι ακόμα: Προσθέστε σχετικό περιεχόμενο που θα βοηθήσει στον εντοπισμό της γεωγραφικής τοποθεσίας σας.
Ένα καλό περιεχόμενο, σάς βοηθάει επιπλέον, να χτίσετε σχέσεις με υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες. Για ένα κατάστημα ποδηλάτων, το περιεχόμενο θα μπορούσε να είναι συμβουλές επισκευής και συντήρησης ποδηλάτων.
Ή περιγραφές και βίντεο από τοπικούς ποδηλατικούς αγώνες.
Ή συμβουλές σχετικά με την επιλογή σέλας μαζί με μια προσφορά για πελάτες που θα επισκεφτούν το κατάστημα.
Καθώς προσθέτετε πληροφορίες τοπικού ενδιαφέροντος στις σελίδες σας, οι μηχανές αναζήτησης αναγνωρίζουν σιγά-σιγά πως το site σας είναι χρήσιμο για τους χρήστες της περιοχής, με αποτέλεσμα να βελτιώνεται και η κατάταξή σας στα αποτελέσματα.
Να θυμάστε: Ο σκοπός των μηχανών αναζήτησης είναι να παρέχουν το κατάλληλο αποτέλεσμα, την κατάλληλη στιγμή και στο κατάλληλο σημείο. Για να το επιτύχουν αυτό, οι μηχανές αναζήτησης μπορεί να χρησιμοποιήσουν το γεωγραφικό στίγμα του χρήστη ή τη γεωγραφική περιοχή που πληκτρολογεί στην αναζήτησή του.
Η φήμη μιας επιχείρησης είναι ένας ακόμη παράγοντας. Αν παραδείγματος χάρη, μια επιχείρηση έχει εδώ και χρόνια site, με πολλές αναφορές σε άλλα sites και καλό περιεχόμενο πιθανά να εμφανίζεται ψηλά στην κατάταξη αναζήτησης.
Σε αυτό το σημείο σας προτείνουμε ακόμη τη χρήση υπηρεσιών όπως το Yahoo! Local, το Google My Business ή το Bing Local, ώστε να διευκολύνετε τις μηχανές αναζήτησης να μάθουν για την επιχείρησή σας και να σας εμφανίζουν με την πρώτη ευκαιρία.
Ας κάνουμε μια μικρή ανακεφαλαίωση για αυτήν την ενότητα.
Πολλοί χρήστες είναι εν κινήσει, αναζητώντας σε κινητά επιχειρήσεις που βρίσκονται κοντά τους.
Γι’ αυτό προσθέστε ποιοτικό περιεχόμενο που να επισημαίνει την τοποθεσία της επιχείρησής σας.
Ελέγξτε ότι σας αναφέρουν οι μηχανές αναζήτησης και οι τοπικοί διαδικτυακοί κατάλογοι και φροντίστε το site σας να είναι φιλικό προς κινητά και να φορτώνει γρήγορα.
Πηγή https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/72
Χορηγός: mixanikos365 διακριτικά στο τέλος του άρθρου χωρίς συνεχείς διαφημήσεις και αναδυόμενα παράθυρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Thank you for contacting us